در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سامه بلوری: دیواری ها، نمایش "کمی بالاتر " در تالار جدید حافظ رو از دست ندید. مخ
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 20:40:44
دیواری ها، نمایش "کمی بالاتر " در تالار جدید حافظ رو از دست ندید.
مخصوصا اگه دنبال یه تئاتر نو میگردید.


اطلاعات بیشتر :
نمایش «کمی بالاتر»، نوشته محمد چرم‌شیر و کارگردانی آروند دشت‌آرای از پنج‌شنبه ۲۴ آذر ماه ساعت ۲۰ در تالار حافظ به روی صحنه می‌رود.
نمایش از بسیاری جهات با روند تولید و آماده‌سازی عمومی نمایش‌های مرسوم کاملا متفاوت و وابسته به چندین تابع متغیر تاثیرگذار است که رسیدگی به هرکدام زمان‌بر است، از این تابع‌ها می‌توان، به طراحی و تمرین تکنیک پیچیده، استفاده از ماشینری و مکانیک در تئاتر، صدابرداری متفاوت، اهمیت طراحی سیستم ایمنی، حضور بیش از ۲۰ نفر از عوامل صحنه، برنامه‌ریزی و زمان‌بندی تمرین برای بازیگران حرفه‌ای، تولید پر هزینه و مدیریت بحران‌های مالی تئاتر خصوصی و ... دیدن ادامه ›› … را نام برد.
مخاطبان با تماشای نمایش «کمی بالاتر» شاهد طراحی، اجرای دکور و صحنه متفاوتی خواهند بود که پیش از این در تئاتر ایران رخ نداده است.

گفتنی است؛ رضا یزدانی، خواننده پاپ کشور، در این نمایش ۳ قطعه را به طور زنده اجرا خواهد کرد، که از میان این سه قطعه، دو ترانه جدید برای اولین‌بار در این نمایش خوانده خواهد شد.
از دیگر بازیگران کار می‌توان به: رویا تیموریان، کامبیز دیرباز، بیژن افشار، خسرو احمدی، جواد نمکی، سینا رازانی، هانیه توسلی، طناز طباطبایی، امیرحسین رستمی و رضا یزدانی اشاره کرد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «من دلم می‌خواد توی چشم‌ها نگاه کنم. دست‌ها رو ببینم. وقتی یه نفر می‌شینه تماشاش کنم، وقتی بلند می‌شه، نگاش کنم. ورانداز کنم آدم‌ها رو وقتی راه می‌رن. ببینمشون وقتی می‌دون، وقتی حرف می‌زنن. من می‌خوام بشینم روبروی یه نفر بهش بگم دوستت دارم، یا بهش بگم ازت بدم می‌آد. من دوست دارم آدم ها رو نگاه کنم و اونهام منو نگاه کنن.»
قیمت بلیت 17.000 تومان است که با تخفیف دانشجویی(یکشنبه و دوشنبه) می تونید 10.000 تومان این بلیت رو تهیه کنید.

http://www.sigozar.com
البته سمانه جان فقط روزای یه شنبه و دوشنبه برای دانشجویان تخفیف گذاشتن
به نظرم باید کار خوبی باشه ممنون از پیشنهادت
۱۳ دی ۱۳۹۰
امیر کوروش عزیز من با اینکه در شرایطی مناسبی کار رو ندیدم و یکم باهاش خوب ارتباط برقرار نکردم ولی فکر میکنم هر بیننده ای میتونست از این بالا پایین رفتنها معلق بودنها برداشت شخصی خودشو داشته باشه و کارگردان هم حتما هدف خاص خودشو داشته برداشت هائی که خودت نوشتی هم که خیلی جالبن و هرکدوم هم که منظور کارگردان باشه به نظرم ارزشمنده البته موافقم که با وجود استقبال زیادی که تماشاگر داشته خیلی ها از جمله منو اونقدر که انتظار میرفت جذب نکرد ولی خیلی از دوستام که باهم کار رو دیدیم با اینکه خیلی تو تئاتر بینی تجربه نداشتن ( البته خودمهم بسیار بسیار کم تجربه ام) خوششون اومده بود از کار.
۱۳ دی ۱۳۹۰
با تشکر از سامه عزیز، من این کارو دیدم اما اونقدر که باید ! دوسش نداشتم...
با آقای اعرابی موافقم
من از این همه بالا و پایین رفتن یه جورایی سر درد گرفتم...
ضمن اینکه دست اندرکاران به علت نبود شماره صندلی، حاضر نبودن ...یا هر چیز دیگه که من اطلاع ندارم تو هوای سرد مدت زیادی همه رو سر پا ... دیدن ادامه ›› نگه داشتن
بعضی از بازیها رو دوست داشتم اما به نظرم صرف اینکه یه بازیگر فقط رو یه بالابر دیالوگ بگه... هر بار رو به یکی از 4 ظلع موجود!!! می تونست به راحتی تو رادیو پخش شه! و لازم نبود از این پله هایی که هر کی ازش بالا می ره تو کلش یه موج سینوسی وارد می شه بالا رفت! اونم تو تاریکی!
البته من تجربه زیادی ندارم،طرفا نظرمو گفتم... به نظرم از 5 ستاره ، 2 ستاره داشت...
۱۴ دی ۱۳۹۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید