در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | میثم هنزکی درباره نمایش گردن: خیلی جالبه که ما برای بسیاری از امور روزمره فردی و اجتماعی مون نیازمند
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 07:09:04
خیلی جالبه که ما برای بسیاری از امور روزمره فردی و اجتماعی مون نیازمند انواع و اقسام مجوز ها ، مدارک تایید مهارتی و احراز صلاحیت هستیم که البته درست هم هست و حرفی توش نیست اما برای بچه دار شدن و در واقع ادامه ی نسل هیچ برنامه فرهنگی ایی وجود نداره نه در سطح ملی و رسمی و نه به طور عرفی و سنتی !
شاید هم درستش همینه و نظام طبیعت اینطور میخواد که تنوع ژنتیکی حفظ بشه !

چقدر یک اثر در نهایت و اوج مینیمال بودن در همه ی عناصر حتی اکت ها میتونه هوشمندانه و دارای ابعاد مختلف باشه و به خوبی هر چه تمام تر اجرا بشه و مخاطب رو در خودش غرق کنه .
بعد از خواندن بروشور و اینکه نمایشنامه به نوعی اقتباسی یا دارای رگه هایی از کدوم نمایشنامه اس و با توجه به اینکه نمایشنامه مذکور خیلی برام جذاب نیست کمی مردد شدم اما اصلا انتظار نداشتم چنین کار بی نقصی رو شاهد باشم اونهم با این فرم منحصر بفرد و خلاقانه .
طراحی نور خیلی دوستداشتنی در عین سادگی و موسیقی درست و تنظیم و بازیهای فوق العاده خوب و دقیق روی متنی با پیچیده گی هایی خاص نهایتا باعث خلق این اثر موفق و تماشایی شده که به احترامش باید ایستاد .

به عقیده من “ گردن “ میتونه بعنوان یک طرح آموزشی در نظر گرفته بشه و برای طیف گسترده ای ... دیدن ادامه ›› از دانشجویان و حتی اساتید رشته های مختلف مربوط به امور اجتماعی ، خانواده ، کودک و روانشناسی به نمایش در بیاد .

درود به تک تک عوامل اجرا خصوصا بازیگران که چقدر بی نقص و باور پذیر بودند .
اون پاراگراف اول منو یاد جز از کل انداخت. دست مریزاد
۰۲ تیر ۱۴۰۱
پویا فلاح
اون پاراگراف اول منو یاد جز از کل انداخت. دست مریزاد
مخلصم 🙏
۰۲ تیر ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید