در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | اشکان (تماشاگر هستم) درباره نمایش بیمار شماره دو: سلام، من طبق عادت خواستم کامنتهای این اجرا رو بخونم ببینم اگر دوستان
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:21:00
سلام،
من طبق عادت خواستم کامنتهای این اجرا رو بخونم ببینم اگر دوستان تیوالی راضی بودن، برم اجرا رو ببینم. بعد از خوندن کامنتها توجه کردم که تقریبا اکثر کامنتهای اخیر از طرف افراد جدید هستند که تو این چند روز عضو شدند.
در این جا خواستم خواهش کنم که عزیزان دوست و آشنای تیم اجرا، بهتر هست که کار رو و تیم اجرا رو با نقد‌های صحیح و نکات درست یاری کنن. چون منطق و عقل من میگه، شما با انتقاد به جا و گفتن حقایق میتونین تیم رو در کارهای آتی همیاری کنین، به جای اینکه در کوتاه مدت غیر مستقیم کمک به جمع آوری سود مالی مختصری کنین. اینجوری هم به شخصیت خودتون و هم هنر این مملکت و هم دوستانتون توجه بیشتری داشتین و هم در سودآوری احتمالی آینده در چندین کار بعدی نقش داشتین.
اما الان با این روش، غیر مستقیم این اجرا رو به شکل یک کار نیازمند معرفی و تشویق فیک به کاریران قدیمی تیوال معرفی کردین.
البته روی حرف من با تمامی اجراهایی است که از این حربه خواسته یا ناخواسته سود میبرن هست. این پدیده اخیرا خیلی فراگیر شده و بارها دوستان مضرات این معضل رو یادآور شدن.
با سپاس فراوان، امیدوارم آزرده نکرده باشم و کمی باعث تامل بیشتر شده باشم.
اگر اشتباهی میکنم من رو کمک بفرمایین.
سپهر این را خواند
سعید قدرتی، پویا فلاح، hami، امیرمسعود فدائی و هانیه سلیمی این را دوست دارند
حق با شماست. منم چند روز قبل برای نمایش دیگری اشاره کردم، برخی دوستان می فرمایند تذکر بیفایده یا کم فایده هست من میگم حداقل تلنگر خوبی هست برای تیم اجرایی و هوادارانشان و هم خوانندگان صفحه مربوطه👌🏻
اینکه ده نفر بدون‌ توضیح بگند عالی بود و محشر بود و بهترین نمایش عمرم بود کافی نیست....
۰۸ مرداد ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید