در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | فاطمه خامنه درباره نمایش رئالیسم مصنوعی: نقطه قوت کار طراحی صحنه بود, اما با متن ارتباطی برقرار نکردم. اگرچه ف
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:51:25
نقطه قوت کار طراحی صحنه بود,
اما با متن ارتباطی برقرار نکردم. اگرچه فهمیدمش, اینکه پدر در شرف مرگ به عنوان رئیس حزب گذاشته میشه و خانواده در ... دیدن ادامه ›› حال ویرانی و الی آخر
جاهایی از نمایش بسیار برایم کسالت آور و بدون جذابیت بود، که به راحتی میتونستن حذف بشن. بازیها به شکل بی دلیلی اگزجره بودند و نه تناسبی با متن داشتن و نه حتی با بازی سایر بازیگرها. آقای گرجی باز هم از بقیه بهتر بود اما مونولوگ اش و بازی اش تناسب چندانی با کلیت نمایش نداشت و بازیگر نقش دختر متاسفانه بازی جالبی نداشتند.
اما نکته مهم اینکه ما 5 نفر به تماشای نمایش نشستیم و 3 نفرمان برای اولین بار همدیگر را میدیدیم یعنی اینکه تاثیری از هم نمیگرفتیم، هر 5 نفرمان در انتها ناراضی بودیم. با چندین نفر دیگه در بیرون از سالن هم صحبت شدیم، خلاصه در یک نظرسنجی 11 نفره 2 نفر گفتند کار خوب بود 2 نفر گفتند متوسط بود و 7 نفر گفتند بد بود. این در حالیست که وقتی وارد تیوال میشی کاملا با فضای وارونه ای مواجه میشی، البته این نظر شخصی من هست و ممکن است 11 نفر هم خیلی تصادفی از نمایش خوششان نیامده باشد.در کل خسته نباشید میگم به گروه اجرایی.
گزینه افشا لطفا!
۱۸ شهریور ۱۴۰۱
نمایش سلیقه ای و تازه 4 روز اجرا شروع شده فضای وراونه به دلیل سلایق مختلف چیز عجیب غریبی نیست اخر هفته دیگه امتیاز نمایش قابل اعتماد تره.
۱۸ شهریور ۱۴۰۱
درود . من نمایش را ندیدم ولی با صحبت شما مبنی بر فضای تیوال کاملا موافقم .در اینکه دوستان صاحبنظری در تیوال هستند که من شاگرد از نظراتشان بسیار استفاده کردم شکی نیست ولی متاسفانه به امتیاز نمایشها نمیشود اعتماد کرد و نمایشهای مهم را حتما باید دید .
۱۹ شهریور ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید