در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد. خریداران محترم این سانسها لطفا منتظر اطلاع‌رسانی بخش پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشند.
تیوال | امین قبادی درباره نمایش پدر: درود و عرض ادب، در تمام لحظات اجرای نمایش محو بازی فوق‌العاده استاد ک
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 13:40:03
درود و عرض ادب،
در تمام لحظات اجرای نمایش محو بازی فوق‌العاده استاد کیانیان بودم. اعجوبه‌ای به نام رضا کیانیان!
مدام در حال چیدمان پازل ذهن به‌هم ریخته پدر بودم، و‌ به این ترتیب فهمیدم معنی آلزایمر چیست!! و هیچگاه نمی‌توان آن‌ها را فهمید!

مایلم کمی خاطره‌بازی کنم؛
بارها در بخش‌های مختلف نمایش، این اختلال قلبم را به درد آورد، یادم هست سال‌ها پیش در منزل یکی از مفاخر ایران بودم، همسرشان که بانوی موقر و آراسته‌ای بودند ضمن رعایت تمام آداب در بالاترین سطح، در همه مدت حضورم با نگاه مهربان و لبخندهای شیرین مهمانم می‌کردند، و در آخر با بدرقه‌ای بسیار محترمانه من را راهی کردند. بعد از اینکه دست‌هایمان را به نشانه خداحافظی بالابردیم دیگر دیداری میسر نشد. بیرون که آمدیم متوجه شدم ایشان دچار آلزایمر هستند و جز همسرشان کسی را نمی‌شناسند، ایشان همین اواخر و چند سالی پس از وفات همسرشان در خانه سالمندانی در امریکا درگذشت و خبر درگذشتشان غم‌انگیز بود، انگار خانه آخر همه‌شان سرای سالمندان است.
امروز که مادربزرگ همسرم را با این درد می‌بینم غمگین می‌شوم, خصوصا زمانی که می‌گویند شما را به جا نمی‌آورم و پس ... دیدن ادامه ›› از معرفی مادر جان لبخند می‌زند و ذوق تمام چهره‌اش را در بر می‌گیرد. همسرم گریست بسیار هم گریست، حتی به جای من که در چندین جا بغضم را فروخوردم.

✨آقای کیانیان، استاد، بی‌نظیر هستید.
از دیدن این اثر بسیار لذت بردم و حظ آن همیشه با یادآوری خاطره‌اش با من همراه خواهد شد.✨



اما صحبتی با برخی تماشاگران،
در ممالک متمدن و پیشرفته اگر فردی در اندازه رضا کیانیان روی صحنه باشد، همه با نهایت ادب و احترام به او و هنرش به تماشا می‌نشینند، و البته مبلغ خرید بلیط هم حدود ۵ دلار نیست! فکر کنید اگر آلپاچینو در نمایشی باشد...؟!؟! پس قدر این موهبتی که برای ما فراهم شده بدانیم و احترام لازم بگذاریم. رفتارهای برخی از افراد خارج از تحمل شده، نور تلفن‌های همراه، کنش‌ها و واکنش‌های افراطی و بی دلیل و... که دوستان عزیز به کرات عنوان کرده‌اند.