در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | فاطمه محامی: استاد کیهان کلهر: مصرانه بر انجام فعالیت های فرهنگی تاکید می کنم از ه
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 16:46:59
استاد کیهان کلهر:
مصرانه بر انجام فعالیت های فرهنگی تاکید می کنم از همکارانم میخواهم که هیچ فعالیتی اعم از نمایش، کنسرت و ..علی الخصوص در ایران لغو نکنید..حتی اگر رایگان، حتی اگر آنلاین، به هر طریق که می شود فعال بمانید!
ما بر خلاف شما متمدنیم...
۰۳ مهر ۱۴۰۱
چند شبی هست که حدود ساعت 6 و 7 عصر از سمت چهارراه ولیعصر میرم تا انقلاب و برمیگردم پل حافظ و از نوفل و شاتو بر میگردم دو مرتبه تا ولیعصر و برمیگردم خونه ...
توی مسیر اینقدر که مردم رهگذر میبینی به تعدادش گارد ویژه که کنار پیاده رو ها با موتور و سلاح بهت زل میزنند که چرا تو خیابون هستی و انگار حکومت نظامیه و هر چند دقیقه هم بصورت گله ای موتور سوار های بسیجی و نظامی از چهارراه ولیعصر توی خط ویژه میرن سمت میدون انقلاب و معلوم نیست چه بلایی سر اگزوز هاشون آوردند که اینجوری صدا میده و توجه هرکسی رو جلب میکنه و حسابی فضای رعب و وحشتی ایجاد میکنه که کلا آدم عادی پشیمون بشه چرا اصلا توی این فضای نظامی و جنگی اومده بیرون (البته بوی گاز اشک آور به کنار که باعث چندین عطسه و و سوزش بینی و ریختن اشک میشه... )
چیزی که واسم جالب بود اینکه نیروهای ضد شورش کل ورودی های تئاتر شهر ور بستن نه پارک دانشجو! بلکه تئاتر شهر حتی یک شب راهمو کج کردم ... دیدن ادامه ›› برم سمت ساختمون تئاتر شهر که جلوم رو گرفتن که نمیشه بری و منم گفتم خونه م پشت تئاتر شهره که یکیشون گفت نه این مسیر بری کتک میخوری و ما شرمنده شما میشیم باید از خیابون بری! بگذریم از شوخی ها سخیف این اراذل و اوباش تو لباس گارد ولی مطمئناً خیلی میتونه تاثیر داشته یه اجرا حتی یه اجرای توی فضا باز تئاتر شهر برای از بین بردن این همه رعب و وحشتی که حاکم تو این شبا ولی خب نداریم همچین کسی انگار فقط طرف 7 ماه با یه صندلی میلیاردی فروخت الان کجایی؟!
۰۳ مهر ۱۴۰۱
< نظر مورد پاسخ، در دسترس نیست >
اون کاسه لیس ها که تکلیفشون مشخصه و نه ازشون کسی انتظار داره نه ادعایی دارند...
۰۴ مهر ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید