در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | ملانقطی تیوال درباره نمایش کمدی اکتشافات: این سازندگان کامنت‌های فیک انقدر نبوغ ندارن آیکون‌های نیش و گوش باز و
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:37:29
این سازندگان کامنت‌های فیک انقدر نبوغ ندارن آیکون‌های نیش و گوش باز و خنده‌رو توی تمام کامنت‌هاشون تکرار نکنن. یه‌بار نشد یه کاری بی دردسر و چیپ‌بازی توی شهرزاد اجرا بره :)
روز روزش وقت صرف ایدی نمی کردن الان که دیگه شب تاره!
۲۹ مهر ۱۴۰۱
حسن اسلامی
از علی صبوری متنفر شدم . نه به اون هوچی گری روزای اول اعتراضای مردم نه به الان که کلا پیجشم disable کرده و تیاتر کمدی بازی میکنه. آدم دو روی سخیف
انصافا از اولش هم از این لوده‌ها خوشم نمی‌اومد و دنبالشون نمی‌کردم. جز یکی دو نفر از اون قدیم که پیگیر بودم (آیت و زینب) هرکی تو خندوانه اومد و معروف شد چیپی بیش نبود. الانم که سال‌هاست این برنامه‌ی زباله و دست‌اتدرکارانش رو نمی‌بینم.
۱۱ آبان ۱۴۰۱
ملانقطی تیوال
انصافا از اولش هم از این لوده‌ها خوشم نمی‌اومد و دنبالشون نمی‌کردم. جز یکی دو نفر از اون قدیم که پیگیر بودم (آیت و زینب) هرکی تو خندوانه اومد و معروف شد چیپی بیش نبود. الانم که سال‌هاست این برنامه‌ی ...
زینب رو هم که فعلا. امیدوارم هرچه زودتر رهاش کنن
۱۱ آبان ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید