در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | شرار ملک درباره نمایش زیرزمینی ها: اول بگم که مدت این نمایش ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه است و نمیدونم چرا سایت تیوا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 21:36:16
اول بگم که مدت این نمایش ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه است و نمیدونم چرا سایت تیوال مدت زمان را ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه عنوان کرده ، لطفا برای مخاطب احترام‌ قائل باشید و اطلاعات را درست بگذارید .
نمایش را امشب دیدم ولی شوخی های دم دستی و جنسی بیش از حد و طولانی بودن نمایش بسیار خسته کننده بود ، حتی افرادی که از اول در حال خنده بودن ۴۵ دقیقه آخر همش در حال نگاه کردن به ساعت بودند ، تراژدی قابل درک و تاثیر گذار بود ولی پایان تلخ نمایش بسیار سطحی بود .
من نمایش رو ندیدم منتها به شخصه احساس میکنم برای خیلی از مردم بر عکس سال‌های پیش دیگه شوخی هایی که فرمودید و تیکه کلام های این شکلی جذابیتی نداره و بله پردیس شهرزاد تجربه خوبی داشته و عجیبه که این کار در این محل اجرا میشه 😮‍💨
۰۹ تیر ۱۴۰۲
سلام و احترام...مدت زمان این نمایش 70 دقیقه میباشد که متاسفانه در روز های ابتدایی با توجه به افتادن ریتم نمایش طولانی تر اجرا رفت....در این شب ها و شب های آتی با همین مدت زمان میزبان شما مخاطبان عزیز هستیم
۲۲ تیر ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید