در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | Shahab HeidariAghdam درباره نمایش آلزایمر: به پیشنهاد عزیزی اومدم و راستش چون با عجله بلیط رو خریدم اصلن به ژانر
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 23:25:45
به پیشنهاد عزیزی اومدم و راستش چون با عجله بلیط رو خریدم اصلن به ژانر کار توجه نکردم که اگه میدونستم کمدیه هیچوقت این اشتباه رو نمیکردم!
سبک کمدی اصلن مورد علاقه من نیس، اگه کمدی سیاه باشه و انتقادی باز میتونم تحمل کنم ولی این اجرا که رسمن لودگی بود و مسخره بازی! نویسنده از هر راهی که میشناخته سعی در خنداندن مخاطب داشته و خیلیاش شوخیای خیلی لوث و قدیمی بود که اصلن هم خنده دار نبود و متاسفانه صندلی ۱۱ بودم و از همه طرف محاصره شده بودم و فقط به احترام مخاطبین نتونستم سالن رو ترک کنم، دقیقه ۱۵ به بعد واقعن عذاب بود برام نشستنم تو سالن، امیدوارم باعث رنجش کسی نشم، ولی نظر شخصیم بود و اگه همینقدر صریح نمینوشتم حس میکردم دارم خیانت میکنم به گروه و دلیل این همه تعریف و تمجید رو درک نمیکنم حقیقتن! موفق باشین.
سلام و ارادت
دوست بزرگوار و گرامی من، از اینکه مایه عذاب شما بودیم به حقیقت متاسفیم. دو نکته در فرمایشتون بود که با اجازه کمی پیرامونش فکر کنیم: آنجا که می‌فرمایید "در سلیقه‌ی جنابتان نبود" در واقع از گذاره‌ای هوشمندانه استفاده کرده‌اید که قابل ستایش است. اما در جایی هم در نغز جمله‌یخودتان می‌فرمایید: دلیل اینهمه نظر مثبت را نمی‌دانید...؟ دلیل روشن است؛ همانطور که شما مورد پسندتون نبود برای خیلی دیگر مورد پسند بوده. انسان ها نظراتشون متفاوته
اما لودگی و مسخره بازی دو کلیدواژه دیگر بود که به نمایش اطلاق فرمودید. قابل احترامید اما خواهش میکنم از ۴ لینک خبری که روی همین برگه درج شده نگاهی گذرا بیاندازید تا دریابید لودگی کار مانیست.
۳۰ تیر ۱۴۰۲
Shahab HeidariAghdam
دوست عزیز هیچ‌کدوم از حرفای من قبلیه رو *نقض نمیکنه، البته منظورم همون لحظه‌س، منافق هم نیستم که رو حرف اشتباه خودم چنبره بزنم، بله نظرات و سلایق متفاوته، ولی شاهد ادعای من همون تیکه از نمایش ...
سلام و ارادت مجدد
بزرگوار ابتدا عرض کنم ابدا قصد اثبات چیزی را ندارم. نظر شما قابل احترام. همانطور که نظر جمیع مخاطبین قابل احترام.
کجای عرائض بنده با عنوان یک اثر "فاخر" یاد شده؟ که من بخوام اینو ثابت کنم. شما با کلید واژه سخبف گفتمان کردین، من در رد این موضوع ارجاعاتی دادم که گویا توجه نکردین. تکرار میکنم؛ اصلا قصد این نیست که چیزی به کسی ثابت بشه و عذرخواهی کنه، هرگز!
شما در خصوص پیام نمایش طرح سوال کردین. در برگه نمایش آلزایمر روی واژه اخبار کلیک کنید ۴سطر آبی رنگ ظاهر میشه. یکی از این ۴ سطر با عنوان؛ (درام‌زدگی پزشکی) را انتخاب کنید، مطلبی پیش روی شما باز خواهد شد که پاسخ سوال اول شماست.
۳۰ تیر ۱۴۰۲
Shahab HeidariAghdam
دوست عزیز هیچ‌کدوم از حرفای من قبلیه رو *نقض نمیکنه، البته منظورم همون لحظه‌س، منافق هم نیستم که رو حرف اشتباه خودم چنبره بزنم، بله نظرات و سلایق متفاوته، ولی شاهد ادعای من همون تیکه از نمایش ...
اما بعد؛
گذاره‌هایی که اشاره کردین هم به تعبیر شما باز می‌گردد. به قول معروف: هرکسی از ظن خود شد یار من"!
پیرامون سطح طنز نمایش هم اجازه میخوام ارجاع بدم به یادداشت مفصلی که رضا رفیع که از طنزپردازان شاخص حال حاضر کشور است. در همان بخش اخبار یادداشت رضا رفیع در دسترس شماست. عنایت کنید. نظر این دو کارشناس احتمالا مجابتون خواهد کرد.
۳۰ تیر ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید