در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سحر بهروزیان درباره نمایش داری اون جا چی کار میکنی؟ و چند اپیزود دیگر ...: چقدر پوستر نمایشتون زیبا و بر پایه داستان عمیق طراحی شده! واژه شخصیت(
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 19:46:50
چقدر پوستر نمایشتون زیبا و بر پایه داستان عمیق طراحی شده!
واژه شخصیت(personality) , از واژه پرسونا گرفته شده.پرسونا در فرهنگ یونان همان نقابی ... دیدن ادامه ›› است که بازیگران یونان باستان هنگام اجرای نمایشنامه به صورت می‌زدند تا هویت خود را پنهان کنند و در عوض کاراکتری که روی کاغذ نوشته شده رو به گونه ای ایفا کنند که تماشاگر با اون به عنوان واقعیت ارتباط بگیره . در روانشناسی یونگ پرسونا یعنی شخصیت بیرونی، یعنی تصویری که فرد به جهان بیرون عرضه می‌کند. انسان برای اینکه عضویت جامعه رو بدست بیاره ناگزیر هست تا مثل بازیگران نقاب بر چهره بزنه و در قابل نقش های مختلفی در زندگی اش ظاهر بشه.پرسونای ما با توجه به نقش‌هایمان تغییر می‌کند.
به گفته یونگ پرسونا «نوعی ماسک دست‌ساز که فرد برای ایجاد نهایت تأثیرگذاری بر دیگران و همین‌طور برای پنهان کردن ماهیت حقیقی خود، از خود ابداع می‌کند!
و پوستر این نمایش با توجه به محتوا بسیار دقیق طراحی شده، شخصیت داستان حتی پرسوناش براش انتخاب می شه و نقشی در تعیین اش نداره، انگار همه جا خود واقعی اش و نمی خواد نقشهای تحمیلی جامعه رو بپذیره!