در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | احسان درباره نمایش Hidden | پنهان: خب اول از اینجا شروع کنیم که کمپین تبلیغاتی اطراف نمایش واقعا خوب کار
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 21:45:52
خب اول از اینجا شروع کنیم که کمپین تبلیغاتی اطراف نمایش واقعا خوب کار کرده ،وقتی چنین نمایشی با این کیفیت ، به روزی دو اجرا می رسد ،نشان دهنده کیفیت تیم تبلیغاتی است تا کیفیت نمایش ،تبلیغاتچی هایی هستند که نمایش را در همین تیوال باد می‌کنند و در نبود فضای نقد مکتوب جدی،نظرات مثبت شان ،معیار انتخاب نمایش می‌شود!
اما در مورد خود اثر ، بیاییم دوپس دوپس موسیقی و افکت های صوتی رو از نمایش حذف کنیم ،رقص نور های اگزجره و مداوم رو هم بگیریم ، چه می‌ماند ؟ یک نمایش فیلمفارسی طور در باب خیانت که البته چون می‌دانسته هیچ چیزی در چنته ندارد سعی کرده با تحت تاثیر قرار دادن مخاطب ، برای خودش اعتبار بخرد.
شما همین افکت های صوتی و رقص نور رو اضافه کنید به تیاتر های کمدی مدل بهزاد محمدی ، مطمئنا نتیجه از این هم مالیخولیایی تر‌ می‌شود!

احتمالا در طول ادوار ، هیچ نمایش بزرگی اهمیتش را صرفا از راه منابعش به دست نیاورده است .هیچ نمایشی قرار نیست به دلیل استفاده از موسیقی با صدای بلند و یا دو تا مانیتور یا مثلا استفاده از HF نمایش خوبی شود . اول نمایش خوبی است و بعد می‌تواند منابع مهمی داشته باشد که در کیفیت و زیبایی شناسی اش موثرند.در نهایت از اجرا فقط یه اسم مرعوب کننده و شیک می‌ماند، باب میل مشتریِ تنوع طلبی که می‌خواهد خودش را در محافل از تک و تا نیندازد.
یه قسمت از داستان مجید بود ،این بچه همه درساشو بیست گرفته بود ،اما ورزش گرفت هفت
ترم بعد رفت کلی ورزش کرد تلاش کرد ،ورزش گرفت بیست ،بقیه درساشو افتاد
شده حکایت ما با سینما و تیاتر
قبلا همه شکایت داشتن از فرم های دمده ای که استفاده میشه و سینما و تیاتر محتوا‌‍ زده ایران که فقط داره بیانیه صادر می‌کنه .
از انتهای دهه هشتاد با ورود نسل جدید کارگردانان جوان تیاتر و سینما و رویکرد های فرمالیستی افراطی،رسیدیم به جایی که دیگه علنا محتوایی باقی نمونده و همه چیز درگیر فرمه
۱۴ مرداد ۱۴۰۲
Behzad Gohari
خب این قابلیت رو که داره ....
اسماً داره، رسماً با فالو کردن هیچ اتفاقی نمیفته!
۰۱ شهریور ۱۴۰۲
امیرمسعود فدائی
اسماً داره، رسماً با فالو کردن هیچ اتفاقی نمیفته!
همون بهتر که هیچ اتفاقی نمیفته اقا
خجالت زدمون نکن
۰۳ شهریور ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید