در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | batool maddah درباره نمایش بک تو بلک: من این تئاتر رو روز دوشنبه 13 شهریور دیدم. راستش با توجه به استقبالی ک
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 18:31:18
من این تئاتر رو روز دوشنبه 13 شهریور دیدم. راستش با توجه به استقبالی که از نمایش شده بود و تلاشی که برای تهیه صندلی مناسب برای تماشا کردم و اینکه از تیرماه بلیت رو تهیه کرده بودم و چون مدام در رفت و آمد به تهران بودم برنامه م رو طوری تنظیم کردم که حتما به اجرا برسم انتظار داشتم یه شاهکار ببینم!
تئاتر دیالوگ های خوب زیادی داشت اما در کل اگه بخوام نظر بدم اصلا به دلم ننشست حتی نصف انتظاراتم رو هم برآورده نکرد. نیم ساعت که از اجرا گذشت دلم میخواست سالن رو ترک کنم چون حوصله م سر رفته بود حداقل کاری که از یک اجرای خوب میشه انتظار داشت اینه که بیننده رو تا آخر روی صندلی نگه داره از روی اشتیاق نه اجبار!

راستش بعد از اینکه سالن رو ترک کردم یاد نظر یکی از کارگردانای معروف در مورد فیلمش افتادم که وقتی فیلمش مورد استقبال زیاد عموم قرار نگرفت گفته بود برای من همین کفایت میکنه که فیلمم یک فیلم عامه پسند نیست! اما مخاطبای تئاتر فرق می کنن هر کسی نمیره تئاتر ببینه و شاید اینکه این تئاتر اینقدر مورد استقبال قرار گرفته یادآور داستان "لباس جدید پادشاه" باشه که در واقع اگه کسی بخواد نظری منتقدانه بیان کنه متهم به نادانی و عدم درک درست از این اثر شده!

و در نهایت به این نتیجه رسیدم که حداقل برای من ارزش این همه وقت و انرژی و هزینه و ... رو نداشت!
درود بر شما ، تقریبا اکثریت مخاطبان حرفه ای تئاتر با شما هم نظر هستند و البته که بر خلاف اون کارگردان فیلم که گفته مخاطب عام درکش نمیکنه ، این نمایش سلبریتی محور هست و برای مخاطب تئاتر اجرا نمیشه .
۱۸ شهریور ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید