در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | میرآ درباره نمایش سوسمار: بد، بد و باز هم بد :|
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 04:49:56
میرآ (mira_)
درباره نمایش سوسمار i
بد، بد و باز هم بد :|
امیرمسعود فدائی، سپهر و زهره سپهریان این را خواندند
محمدرضا بخشی این را دوست دارد
برای من که نمایش سوسمار رو دوبار دیدم و هربار نکات تازه ای رو درک کردم و در عین حال هر دوبار هم اصلا گذر زمان رو حس نکردم ، چنین نظری قابل فهم نیست ….
۰۸ مهر ۱۴۰۲
سلام
تئاتر می بینم و از قضا بازی سوسمار برترین بخش اجزای این نمایش بود . ضمنا کجای نمایش مبتنی بر رابطه علت و معلولی است که انتظار باز کردن قفل بسته داشته باشیم ؟!
صرفا می پذیرم که با نمایش ارتباط برقرار نکرده باشید یا در سلیقه شما نبوده باشه
۱۱ مهر ۱۴۰۲
Mitra Amiran
سلام تئاتر می بینم و از قضا بازی سوسمار برترین بخش اجزای این نمایش بود . ضمنا کجای نمایش مبتنی بر رابطه علت و معلولی است که انتظار باز کردن قفل بسته داشته باشیم ؟! صرفا می پذیرم که با نمایش ...
درود بر شمآ ☁️
سلیقه در ابتدا باید ساخته شود،من امثال این سوسمار را بازیگر نمیدآنم هیچوقت...ادا در آوردن کار بازیگر نیست باید ساخت به مانند یک نگارگر که تصویر را مینگارد.
اگر هم رفتم و دیدم به سبب اعتبار نام حمید خان بود و بس :)
کاش دلیل برتر بودن بازیگر سوسمار را هم توضیح ... دیدن ادامه ›› داده بودید.
همآن نقطه که من صدا باز و بسته شدن در یا قفل کردنش را میشنوم این رابطه ساخته میشود...لطف کنید ارتباط زن و مرد هم برایمان تشریح کنید باشد که علت یا معلولش را از هم منفک کنیم،
سرکار خانم مآ منتقد و نشریه آزاد در حوزه نمایش نداریم که اگر داشتیم بک تو بلک پرفروش ترین نمایش چندین سال نمیشد که در همین صفحات تیوال هم امثال افشاریان پیام مخالف یا حتآ نقدش را پاک کنند چرآ که اینجا تنهآ یک بستر در فضا اینترنت است و نه یک نشریه که قابل انکار نیست.
من امیدوارم که شرایط بهتر شود و دوباره سالن تآتر شهر رنگ گروه ها دانشجو محور را هم ببیند 🤍
۱۱ مهر ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید