در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | محمدسعید صفاری درباره نمایش پدر: نمایش پدر، نمایشی اثرگذار بود، این را از چهره‌ی درهم تماشاگران پس از ا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 13:12:54
نمایش پدر، نمایشی اثرگذار بود، این را از چهره‌ی درهم تماشاگران پس از اتمام اجرا می‌شود حس کرد؛ اما به نظر اگر در انتخاب نقش "آن" دقت ... دیدن ادامه ›› بیشتری می‌شد، قطعا این اثر چندین برابر می‌شد. با کمال احترام، بازیگر این شخصیت در بده‌بستان با استاد کیانیان، کم می‌آورد و باعث ایجاد سکت در اجرا و انتقال حس می‌شد. موسیقی و دکور داینامیک از نقاط قوت این اجرا بود.

و اما پدر...
از دو سو می‌توان به ماجرا نگاه کرد:
- سوی پدر: تلنگر این نمایش به یک پدر آنجایی است که خواست و صلاح فرزندان خود را از دریچه‌ی نگاه خویش، به آرزو و آمال آن‌ها چیره می‌کنند و آن‌ها را از خود دور می‌کنند و این دوری، درست در روزگار پیری و فراموشی، رخ نموده و احتمالا اولین گزینه: خانه سالمندان!

- سوی اطرافیان پدر: احساس رایج نسبت به خانه سالمندان، احساس مثبتی نیست و احتمالا خواست قلبی تمام ما از "آن"، محافظت از پدرش در خانه است اما... به هیچ وجه نمی‌توان او را بابت تصمیمش ملامت کرد. دو راهی عجیبی است و یک امتحان سخت؛ کسی چه می‌داند با هر انتخاب ما، چه اتفاقی در پس پرده‌ی عالم می‌افتد...

و در پایان... خاصیت صحنه‌ی نمایش، تأثیر و تأثر از روز و روزگار است. تصویری که حین اجرا چند مرتبه در ذهن من متبادر شد، "پدر فلسطینی" بود که قطعه قطعه‌ی فرزندش را در دو کیسه‌ حمل می‌کرد و اشک می‌ریخت؛ او هم "پدر" است... و نفرین بر جنگ...
Fateme Nematy، امیرمسعود فدائی، سپهر و Mahshid_ei این را خواندند
میثم محمدی این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید