در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | احسان درباره نمایش اِسفرودِ بی دُم: «اسفرود بی دم» فوق العاده است ، وقتی چنین ریسکی می‌کنید و چنین متنی را
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:02:15
«اسفرود بی دم» فوق العاده است ، وقتی چنین ریسکی می‌کنید و چنین متنی را بر روی صحنه میبرید ، در ازایش یا به شدت ستایش می‌شوید و یا به شدت تکفیر! و‌ای بر ما اگر ستایشگرش نباشیم

اسفرود چیزی است فراتر از رئالیسم اخته شده سینما و تیاتر امروز ایران که فقط دنبال دادن پیام های انسانی است، در جایی که هنر گویا به بن بست رسیده است و چیزی برای گفتن ندارد ، اسفرود با دستور زبان جدید ، از تمام توان خود استفاده میکند تا دغدغه جدیدی نظم دهد .
اسفرود اساسا آزمایشگاهی است برای سنجش طراوت دیدگاه هنری شما، اینکه چه قدر از قید و بندهای متحجرانه رهایید و تنها ساختار کلاسیک نمایشنامه نویسی را به رسمیت نمی‌شناسید و «فرم» برایتان یک قالب از پیش تعیین شده نیست . اینجا «محتوا» همان فرم است در «انقلابی» ترین حالت ممکن.

اگر «ابزورد» دوست دارید, اگر هنوز چیزهای جدید شگفت زده تان می‌کند ، اگر دوست دارید نمایشی بهتر از «لانچر ۵» ببینید ، ... دیدن ادامه ›› بلیط بخرید .
این نمایشی نیست که مثلا یک سلبریتی بابت عقده دائم حضور بر روی صحنه ، جای شخصیت زن و مرد را تغییر بدهد تا خودش در نمایش بازی کند ، یا نمایشی که با ده جلسه تمرین به روی صحنه رفته باشد ، تک‌تک لحظات اسفرود از نبوغی می آید که آدمی را به آینده این هنر امیدوار می‌کند هر چند که غالب جریان هنری را مبتذل سازانی در «لباس» فرهیخته ها پر کرده باشند
از خلاقیت و قید و بند و ساختارشکنی گفتید و بعدش "تعویض شخصیت زن و مرد" رو عقده تلقی کردید؟؟؟
"سلبریتی" الان برای ما یک تعریف و مشخصات و مختصاتی داره که قرار گرفتن "شخص مورد نظر من و شما" و به عنوان مثال رضا گلزار در یک لیگ جای تعجب داره!
فن نیستما..کلا یاد گرفتم فن "خانوادم" باشم تو زندگیم "فقط" :)
ولی ظاهرا "آنتی فن" بودن در حال حاضر مثل "فن" بودن مد شده.
لب کلام تعریفتون از اسفرود بی دم رو فهمیدما...لگدتون به اون بنده خدا رو نه!
۲۴ آبان ۱۴۰۲
حسین ترکاشوند
از خلاقیت و قید و بند و ساختارشکنی گفتید و بعدش "تعویض شخصیت زن و مرد" رو عقده تلقی کردید؟؟؟ "سلبریتی" الان برای ما یک تعریف و مشخصات و مختصاتی داره که قرار گرفتن "شخص ...
ایشون طبق گفته خودشون قرار بود هرجا اسم افشاریان دیدن پول بلیت بردارن فرار کنن نه تنها فرار نمی کنن به دیدن اجرا جدید می رن ولی جسارت کامنت گذاشتن تو پیچ نمایش رو هم ندارن چون عقیده خودشون نقض می شه ، فرافکنی هم یک شیوه دفاعی!
۲۴ آبان ۱۴۰۲
سلام دوست عزیز
ممنون از حضور و درج نظرتون🙏🍀💙
۲۴ آبان ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید