در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | شیوا درباره نمایش کی با من پیتزا می پزه؟!: خسته نباشید به عوامل نمایش. نمایش‌ خوب و‌ سرگرم‌کننده بود و دکور هم خ
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 22:36:02
خسته نباشید به عوامل نمایش.
نمایش‌ خوب و‌ سرگرم‌کننده بود و دکور هم خلاقانه و جذاب بود.
همانطور که دوستان گفته بودند، روند قصه میتوانست پرکشش‌تر باشد.
به نظرم پرداختن عمیق و متمرکز به تمام موضوعاتی که در توضیحات آمده (خرید هوشمندانه، اهمیت فهرست خرید، همکاری و مشارکت در انجام کارها) در تنها ۳۵ دقیقه، شدنی نیست و فقط میتوان وقایعی مستقل را رقم زد که هر کس باید به نوعی تلاش کند آن‌ها را به هم ربط دهد یا الگویی برای خودش خلق کند.
در نتیجه گاهی برقراری ارتباط بین وقایع و اجزای قصه و خط داستان سخت میشد.
ضمن اینکه الگوی مشخصی در رفتار شخصیت‌ها نبود و همه‌‌ی واکنش‌ها تصادفی و غیرقابل پیش‌بینی بود. مثلا مرغ هوشمندانه خرید نمیکرد، تمام چیزهایی که لازم نداشت اما به او پیشنهاد میشد را میخرید و‌ از قبل لیست آماده نمیکرد، اما در برابر حراج و تخفیف ضعف نداشت و این خریدهای بی‌دلیل پی‌در‌پی هیچ پشیمانی یا پیامدی برای او‌ نداشت جز اینکه مجبور شد چندبار به خرید برود تا وسایل مورد نیازش را بگیرد. خوراکی‌های نامرتبطی که خریده بود را در پیتزا استفاده کرد اما دوستانش آن را پسندیدند…
با وجود تمام جذابیت‌های نمایش و دوست‌داشتنی بودن بسیاری از لحظاتش، طرح موضوع «هوش مالی» انتظاری در مخاطب ایجاد میکند ... دیدن ادامه ›› که حداقل برای من برآورده نشد. شخصا فکر میکردم به مسئله‌ی محدودیت و لزوم تخصیص هوشمندانه‌ی منابع محدود اشاره خواهد شد. (محدودیت زمان، پول و…) اما در واقع تصمیم‌های غیرهوشمندانه‌ی مصرف‌کننده هیچ مشکلی به وجود نیاورد و لزوم پرورش هوش مالی برای عبور از چالش‌های قصه حس نشد.