در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مهرنوش نوری درباره نمایش یونسکو شدن: با درود و خسته نباشید به عنوان یک تماشاگر غیر حرفه اى که فقط از عم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 22:50:51
با درود و خسته نباشید

به عنوان یک تماشاگر غیر حرفه اى که فقط از عموم مردم تعداد بیشترى در عمرم تئاتر دیدم و براى خودم در اکثر موارد قائل به تمیز دادن خوب از بد هستم باید بگم متن رو دوست داشتم ولى اجرا در حد قابل قبول هم برام نبود.
تلاش زیادم براى گوش دادن و گم نکردن خط داستان نتیجه اى نداد به قدرى بازیها سطحى و مصنوعى و داراى تپق زیاد بودند که از نیمه نمایشنامه به این خوبى رو رها کردم. مخصوصا نقش یونسکو دیگه تپقهاشون از شمارش خارج شد. چون ردیفهاى جلوتر نشسته بودم میدیدم و میشنیدم که بیشتر سین و شینها به هم گیر میکنن و یا به جاى هم تلفظ میشن.

اخیرا دو تا نمایش پردیالوگ و بسیار پرزحمت کار اولى (بچه و ریچارد کوتاهى ...) دیدم که اگر بخوام در مقایسه فقط به بازیها از ٢٠ نمره بدم اون دوکار ١٧-١٨ ولى متاسفانه نمره مجموع بازیهاى این کار ٤-٥ بیشتر نمیشه برام
لباس خوب بود، گریم و نور هم جالب نبودن. یک نورى هم از پشت پرده مستقیم میخوره ... دیدن ادامه ›› توى چشم تماشاگر.
در کل سطح کار رو مناسب اجراى عموم و براى بزرگسال نمیدونم شاید با تعویض گروه بازیگران و یا تمرین و آموزش زیاد بتونن افرادى که بیشتر تئاتر میبینن رو هم راضى نگه دارن چون این نمایشنامه پتانسیل تبدیل شدن به یکى از اجراهاى خوب امسال رو داشت ولى باعث شد تصمیم بگیرم یک مدتى کارى نبینم.
آرزوى موفقیت در اجراها و کارهاى بعدى براتون دارم.🙏🏼
ممنونم از ثبت نظرتون خوشحالم که مخاطب ما بودید
۱۲ بهمن ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید