در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | Elham درباره نمایش دوره گردها: بازخوردها نشون میده سطح توقع و سلیقه نه تنها در حوزه نمایش بزرگسال بلک
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 04:34:10
Elham (elkat1)
درباره نمایش دوره گردها i
بازخوردها نشون میده سطح توقع و سلیقه نه تنها در حوزه نمایش بزرگسال بلکه در حوزه کار کودک هم به شدت افت کرده. من یه دهه شصتی ام که با کارهای آقای فروتن و همکاراشون بزرگ شدم. سطح این کار به نسبت کارهایی که تا حالا از این گروه دیدم به شدت پایین بود. بخش عمده ی نمایش، آواز خوانی گروهی همراه با ساز بود که برای من بزرگسال هم یه بخش هاییش نامفهوم بود چه برسه بچه ی چند ساله. اکثر دیالوگ ها با داد و فریاد بود، طوری که خواهر زاده ی 4 ساله ی من مدام گوش هاشو میگرفت و میگفت خاله صداشون خیلی زیاده. احساس می کنم بیشتر تعریف و تمجیدها به خاطر ذوق دیدن عموهای فیتیله ایه و نه سطح بالای نمایش. هر بار روی صحنه بردن این
نمایش زحمت و انرژی خیلی زیادی لازم داره، اما حیف که این کار نه جذابیتی برای ما داشت و نه کوچولویی که همراهمون بود.

دقیقا همین اتفاق در اجرای کانون لاله برای ما هم افتاد به طوری که در وسط نمایش به همراه چند خانواده‌ی دیگر مجبور به ترک سالن شدیم. بعضی هم‌ سالن را ترک نکرده بودند اما فرزندشان در حال گریه یا بیقراری بود.
به نظرم سبک نمایش با روحیه‌ی گروهی از بچه‌ها سازگار نیست و پیام و معنایی که قراره منتقل بشه بین هیاهو و شلوغی ساز و ریتم تند و مکالمه‌های شلوغ و پر سر و صدا گم میشه و دنبال کردن خط قصه برای مخاطب کودک سخته.
چون خودم موفق نشدم پایان نمایش رو ببینم، کنجکاوم بدونم که بچه‌ها فقط سرگرم ریتم اجرا و موسیقی و خنده و شادی نمایش شدند یا موفق شدند که پیام و موضوع نمایش را هم در این بین دریافت کنند؟
۱۴ بهمن ۱۴۰۲
شیوا
دقیقا همین اتفاق در اجرای کانون لاله برای ما هم افتاد به طوری که در وسط نمایش به همراه چند خانواده‌ی دیگر مجبور به ترک سالن شدیم. بعضی هم‌ سالن را ترک نکرده بودند اما فرزندشان در حال گریه یا ...
با توجه به بازخوردی که من توی سالن دیدم، اکثر بچه ها نه تنها پیام نمایش رو دریافت نکردن بلکه حتی سرگرم هم نشدن.
۱۴ بهمن ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید