در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | محمد شکاری یزدی درباره نمایش کفنم کجاست؟!: الان آمده ام و در سالن انتظار هستم. آقا و خانمی بسیار موقر وارد سالن ا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:35:21
الان آمده ام و در سالن انتظار هستم. آقا و خانمی بسیار موقر وارد سالن انتظار تئاتر مولوی شدند. مسئول حراست که مردی ریشو و به احتمال زیاد بیسواد بود به خانم گیر داد که نمیتوانید وارد شوید چون شلوارتان دو بریدگی دارد. جالب آنکه این دو بریدگی کوچک افقی روی زانو بخاطر گشاد بودن شلوار روی هم افتاده و هیچ از پای خانم معلوم نبود.
به همسر این خانم بسیار برخورد و با اینکه بلیط خریده و بیست دقیقه هم زودتر آمده بودند سالن را ترک کردند و گفتند به حال تئاتر این مملکت بایستی تأسف خورد که مسئولانش اینگونه اند. البته من آمدم دلداری بدهم و‌گفتم در شوروی هم پوشیدن البسه غربی غیر مجاز بود ولی دیدید چگونه فروپاشیدند ولی این افاقه نکرد و آن دو نفر رفتند و مقاومت نکردند و البته هنوز تماشاچیان دیگری نیامده بودند تا از ما طرفداری کنند.
بخاطر توهین به زنان این آخرین دیدار من در تئاتر مولوی خواهد بود.
بیایید اتحاد خود را اینگونه نشان دهیم:
۱. تئاتر دانشگاه تهران را تحریم کنیم تا دیگر از این غلط ها نکنند. دانشجویان تئاتر بیچاره چه با بیننده و چه بدون بیننده فارغ التحصیل خواهند شد.
۲. در صورتیکه حراست در هرجایی به کسی اهانت کرد همه بر ضد حراست و به طرفداری از مردم برخیزند تا یک بیسواد لمپن نتواند به بانوان ما جسارت کند.
سلام دوست عزیز من بابت این اتفاق از اون دو دوست عذرخواهی کردم و بلیط مهمان برای شب دیگری براشون کنار گذاشتم. متاسفانه چندین بار خودمون هم صحبت کردیم منتهی شرایط گروه های تئاتری و بدون پشتوانه ی مالی بسیار سخته . حرف های شما همه درست اما این اتفاق و نمره ی کمی که به کار داده میشه گردن گروه تاتری بنده نیست واقعا. بسیار زحمت کشیده شده تا این اجرا به روی صحنه بره. شما خودتون مطمعنا از شرایط سالن خصوصی مطلع هستید .
۲۶ بهمن ۱۴۰۲
احمد حامدی
سلام دوست عزیز من بابت این اتفاق از اون دو دوست عذرخواهی کردم و بلیط مهمان برای شب دیگری براشون کنار گذاشتم. متاسفانه چندین بار خودمون هم صحبت کردیم منتهی شرایط گروه های تئاتری و بدون پشتوانه ...
اتفاقا بنظر من تئاتر شما زیبا هم بود. ولی بایستی نگذاشت غیر تئاتریها در حتا نوع تنبان پوشیدن ما دخالت کنند. تئاتر اوج هنر نمایشی است و بینندگان آن فرهیخته و نباید به ساحت آنان آنهم بخاطر هیچ اهانت شود.
کار شما در دعوت دوباره از آندو که بلیط خریده بودند هم زیبا بود.
به امید روزی که انسانهاییکه کمبودهایی در زندگی اشان دارند بجای تخلیه عقده اشان روی دیگران و بویژه زنان، مانند کار مامور سالن، به روانشناس مراجعه کنند.
پیروز باشید!
۲۶ بهمن ۱۴۰۲
محمد شکاری یزدی
اتفاقا بنظر من تئاتر شما زیبا هم بود. ولی بایستی نگذاشت غیر تئاتریها در حتا نوع تنبان پوشیدن ما دخالت کنند. تئاتر اوج هنر نمایشی است و بینندگان آن فرهیخته و نباید به ساحت آنان آنهم بخاطر هیچ ...
ممنونم بله موافقم
۲۷ بهمن ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید