در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | میلاد فراهانی درباره نمایش مَثلِث: من 29 بهمن ماه به تماشای نمایش مَثلِث نشستم . . . در ابتدا می خوام تش
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 23:00:03
من 29 بهمن ماه به تماشای نمایش مَثلِث نشستم . . .
در ابتدا می خوام تشکر کنم از تمامی دوستان عزیزم ( خانوم پارسایی ، خانوم علیپور ، خانوم قنبریان و آقای فراهانی ) بابت پیشنهاد این نمایش ، دمتون گرم .
چقدر خوبه این فرهنگ بینمون جا بیفته که نمایش خوبی میبینیم پیشنهاد بدیم به دوستانمون . . .
در مورد نمایش عرض کنم که اولین تجربه تماشای نمایش با چنین سبکی رو داشتم و خب طبیعتاً نمیتونم مقایسه ای با کار دیگه ای داشته باشم ، اما سوالم از جناب قیس یساقی و محمدجواد ‌مهدیان اینه که چجوری شما ذهنتون انقدر خلاقه ؟ در ذهن شما چی می گذره واقعاً ؟ علاوه بر این ها ، به نظرم اجرا و کم نقص پیش بردن همچین نمایشی واقعاً کار هر کسی نیست . فقط میتونم بگم دمتون گرم ، بهتون خسته نباشید میگم . . .
فقط تنها نکته ای که هست و به ذهنم میرسه اینه که کاش در یک سالن دیگه این نمایش اجرا میرفت و یا صحنه طوری بود که میشد همه تماشاگران دید بهتری داشته باشند .
نکته بعدی در مورد نمایشنامه هست ،‌ ترکیب سه اثر شکسپیر خیلی برام جالب بود و اگر خلاصه ای از مکبث هملت اتللو رو خوانده باشیم نمایش جالبتر خواهد بود و بیشتر میشه از نمایش لذت برد .
در مورد تماشاگران هم دیگه فکر کنم خودم زیادی حساس شدم ، در اولین مواجهه خواستم که ری اکشن داشته باشم اما درکنار ... دیدن ادامه ›› اون اتفاقات وقتی لبخند تماشاگران رو میدیدم ، با خودم گفتم یک امشب رو بیخیال باش چون دیدن لبخند از ته دل تماشاگران برام لذت بخش بود واقعاً . . .
باز هم خسته نباشید میگم به تیم نمایش خوب مَثلِث . . .