در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | ارغوان راستی درباره نمایش دولیتر در دو لیتر صلح: خوب..عالی...و شاید خیلی عالی..:-) جدا از بازیهای خوب این کار و صدای د
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:18:17
خوب..عالی...و شاید خیلی عالی..:-)
جدا از بازیهای خوب این کار و صدای دلنشین استاد برومند و استاد شاه محمدلو که واقعا کار را دیدنی تر میکرد, موسیقی فوق الاده ای داشت کار که به نظر من یکی از دلایل موفقیت این تاتر هست.طراحی صحنه خیلی خوب, طراحی لباس ها خوب,بازیها خیلی خوب,متن اثر عالی.روحم تازه شد خیلییی.به همه ی عوامل این کار خوب خسته نباشید میگم.مرسی آقای آذرنگ...
با درود. ضمن اعلام موافقت با نظر شما در خصوص این تئاتر زیباو با احترام به همه هنرمندانی که نام برده اید،به نظرم در بکار بردن واژه استاد خیلی سخاوتمندانه عمل کرده اید.
۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۱
جناب عظیمی من فکر میکنم تمامی ابزاری که بر روی صحنه بود خود می توانست نمادی باشد. من برای همان نمادها علاقه به صحنه این کار پیدا کردم.البته این نظره منه و رای و نظر شما نیز محترم.
۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۱
جناب زرافشان نیا, هر هنرمندی که سالیان بس طولانی برای هنر و فرهنگ این مرز و بوم در شرایط سختی که ما همه از آنها مطلع هستیم کار و فعالیت کند برای من محترم است. این دو عزیز جزو خاطرات کودکیه خیلی ازجوانان امروز هستند. بدون آنکه تقدیری از این عزیزان در این سالها شده باشد.این کمترین تشکری است که من به شخصه لایقشان دانستم.
۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید