در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | کورش برزی درباره نمایشنامه‌خوانی آدمخوارها: قداست صحنه نمایش چه شد؟! زمانی که در روز بازبینی گروه نمایشی حضور د
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 23:17:44
کورش برزی (barzi1347)
درباره نمایشنامه‌خوانی آدمخوارها i
قداست صحنه نمایش چه شد؟!
زمانی که در روز بازبینی گروه نمایشی حضور دارم . از حق نگذریم خود یک کلاس آموزش هستش . حداقل از توانمندی و آگاهی و دانش هنر نمایش اساتید بازبین. بسیار می آموزم. اما !!!!!
ناگهان چگونه پای شاخ های اینستاگرامی به صحنه تاتر باز شد؟! از کی ؟! چگونه؟! چرا؟!
در زمانی که به گفته بزرگان هنر تاتر هر ساله صدها هنرجوی تاتر اعم از آکادمیک ، آموزشگاهای خصوصی حیران و سرگردان در این زمانه که با سختگیری های بجا و نابجا و .....در سالن ها بدنبال عرضه هنر خویش می گردند. ناگهان چگونه مجوز این اجراها صادر میشود. البته لازم بذکر است این دوگانه برخوردها از قبل هم بوده ( مجوز به کارهای آزاد ، کاملا آزاد و رها و حتی در مواردی سخیف ) که حتی شایسته نیست در مورد آن کارها از واژه نمایش و تاتر استفاده شود .
نمی دانم . نمی دانم این در چگونه روی هر پاشنه میچرخد.
یاد زمانی که قلم بازبین های محترم روی برگه بازبینی به نوشته رد شد. و یا مشروط میلرزد و یاد عرق و خستگی مانده بروی پیشانی و شانه های خسته گروه می افتم. سردرد میگیرم.
برخی سالن دار ها که دایه پشتیبانی از هنر نمایش دارند اما ......
بازبین محترم. آنها زمانی که مهر تایید می زنند چه؟!!!!
حساب کارگردان نما های اینگونه کارها بماند.
به شب نشینی خرچنگ های مردابی
چگونه رقص کند ماهی زلال پرست