در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | پوریا حیدری درباره نمایش نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی: گاهی اوقات نویسنده، کارگردان و عوامل یک اثر با متن و تمام جزئیات یک نم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 18:26:05
گاهی اوقات نویسنده، کارگردان و عوامل یک اثر با متن و تمام جزئیات یک نمایش پیوند عمیقی برقرار می‌کنند که همین باعث میشه احساس اون اثر به بیننده هم منتقل بشه. این نمایش با وجود کاستی‌هایی که داشت و نقدهایی که میشه بهش وارد کرد، این احساس رو به من بیننده به خوبی منتقل کرد و همین باعث میشه نواقصی که در اجرا وجود داشت، برجسته نشه.

این نمایش همونطور که می‌خواست، حس ورق زدن آلبوم عکس رو منتقل می‌کرد و طراحی صحنه، نورپردازی، صدای فلش دوربین و بازی بازیگران به خوبی در خدمت این کار بود. صدای خانم دلارام موسوی هم خیلی به حس صمیمیت فضای اجرا اضافه می‌کرد.

درمجموع این اجرا کمتر از یک اجرای حرفه‌ای و فراتر از یک اجرای دانشجویی بود. منتظر دیدن آثار دیگه این عزیزان هستم و به همه عوامل خسته نباشید ... دیدن ادامه ›› میگم.

یک نقد هم به مدیر سالن که امیدوارم پیامم به ایشان منتقل بشه. نمایش چند دقیقه‌ای با تاخیر شروع شد، بازیگران در حال گرم کردن صدا و بررسی نور و غیره بودند که ایشون جلوی تماشاگران در سالن انتظار وارد سالن شد و سر بازیگران داد زد که زود نمایش رو شروع کنند. دغدغه ایشون برای احترام به وقت مخاطب رو درک می‌کنم و اما چنین رفتاری با عوامل یک اثر هنری رو نمیتونم درک کنم و این برخورد جلوی تماشاگران، غیرحرفه‌ای و برخورنده بود.