در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | آروین کریمی درباره نمایش کمدی الهی: در کل پرفرمنس قابل توجهی بود. بنظر میومد از هر کدوم کتابها یک یا دو شا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:52:14
در کل پرفرمنس قابل توجهی بود. بنظر میومد از هر کدوم کتابها یک یا دو شات رو برداشته بودن و تبدیل به پرفرمنس کرده بودن. نور پردازی جالب و قابل توجهی داشت اما آزار دهنده هم بود بخاطر نور دستگاه جوش و نورهای لیزر و البته موزیکهای جالبی داشت. صحنه‌پردازی ساده ولی خلاقانه بود، بازیگران بسیار آمادگی بدنی بالا داشتند طبیعتا.

برداشتی که من دارم بخش دوزخ شاتی از دایره چهارم بود که خشمگین‌ها و غضبناک‌ها در آنجا جا دارند و مدام توسط اهریمن تکه پاره میشوند و دوباره بهم می‌چسبند. بخش برزخ بنظر میومد بیشتر مربوط به گناهان حسد( افراد با چشمانی دوخته شده)، خشم ( ارواح گناهکار در میان دودی غلیظ هستند) تنبلی ( افراد گناهکار مدام در حال دویدن هستند) بود و بادکنک نمادی از کلید طلایی ست که نگهبان میچرخاند برای اینکه فرد بتواند وارد بهشت شود. بخش پایانی و نور سبز بنظر میاد بنظر میومد توصیفی از آسمان ششمه. این آسمان برای کسانی ست که با عدالت حکمرانی کرده‌اند و آنها در شادی ابدی زندگی می‌کنند.

من مجموعه کمدی الهی رو قبلا خوندم ولی خب با این وجود که در طول اجرا نمی‌فهمیدم چی رو نمی‌فهمم میخکوب شده بودم. نور دستگاه جوش و لیزر هم برام خیلی آزاردهنده بود. پایان اجرا و موسیقی تایگر لیلیز بهم چسپید.
رضا کلاهی، Rezajm، محمد فروزنده و عرفان ضرغامی این را خواندند
جعفر اصغری و سوزان این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید