در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | منا رجبیه فرد: می خوام فیلمی رو پیشنهاد بدم که قطعاً دیدن این فیلم، یک حس نوستالژیک ر
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:37:16
می خوام فیلمی رو پیشنهاد بدم که قطعاً دیدن این فیلم، یک حس نوستالژیک را برایتان زنده خواهد کرد. با اینکه هیچکدام در آن فضا و دوران نبودیم و شاید خیلی هم برایمان ملموس نباشد اما برای تمام سینما دوستان و طرفداران این صنعت بزرگ، فیلم قابل ستایشی است.

"آرتیست" / "The Artist" (محصول 2011)

نویسنده و کارگردان : میشل آزاناویسوس Michel Hazanavicius / بازیگران : ژان دوژاردن Jean Dujardin ، برنیس بژو Bérénice Bejo

یک فیلم در سبک سیاه و سفید و صامت در ژانر درام، رمانتیک و کمدی - موزیکال که یادآور دوره ای از فیلمهای صامت در دهه 20 آمریکاست. در اصل سوژه آن در دوره ای اتفاق می افتد که فیلم های صامت در هالیوود کم کم رو به افول می روند و فیلم های ناطق جای آنها را می گیرند و از این رو برگی تازه در صنعت ... دیدن ادامه ›› سینما ورق می خورد. به همین علت نقش اول فیلم، جرج والنتین که آرتیست مشهور فیلم های صامت است از فعالیت و شهرت آن کاسته می شود و بدنبال آن تغییراتی برای او و سینما رخ می دهد.

فیلم آرتیست تا به حال جایزه های زیادی از جمله 3 جایزه گلدن گلوب و 5 جایزه اسکار را نصیب خود کرده است. کارگردان این فیلم آزاناویسوس در خصوص موفقیت فیلمش گفته‌است: "شاید چون آرتیست یک فیلم عاشقانه ساده است. جهانی است و یک سگ دوست‌داشتنی دارد. مردم عاشق سگ‌های دوست‌داشتنی‌اند."
سپاس از پیشنهادتون.
پیشنهاد میکنم دوستداران سینما حتما این فیلم رو ببینند.
۰۵ مرداد ۱۳۹۱
سپاس بابت فیلم .

من باحرف محسن جان موافقم .

دوستان من فیلم آرتیست را دارم اگر تمایل دارید اعلام کنید تا برایتان رایت کنم
۰۶ مرداد ۱۳۹۱
رایت میکنم
۰۷ مرداد ۱۳۹۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید