در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | احمد مصوری درباره نمایش ترنج: امروز این نمایش رو دیدم. سالن های کهنه مجموعه تئاتر شهر حس خاص و نوستا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:11:04
امروز این نمایش رو دیدم. سالن های کهنه مجموعه تئاتر شهر حس خاص و نوستالژیکی داره.

بازی ها به ویژه آقایان کربلایی زاده و افشاری قوی و روان بودن. چنگ نوازی زنده دلنشین بود. ساز چنگ رو دوست دارم، هم به دلیل صداش و هم به دلیل عمومیت کمتر. به جز لودگی ها که هیچ وقت من رو نمی خندونن، بعضی شوخی ها خوشایند بودن. کانسپت 3 عاشق مرده رو هم دوست داشتم.

نمی تونم درباره این نمایش روی نکته خاصی دست بگذارم، اما با وجود این که مفهوم کلی نمایش برام جالب بود و ایرادی به اجزاء به طور جداگانه ندارم، لذت نبردم. شاید یک دلیل پرداختن به کمدی و درام به میزان تقریباً یکسان بود. من فیلم و تئاتر با یک سبک واحد یا ترکیب یک سبک غالب با اندکی از سبک دیگر رو می پسندم (خصوصاً وقتی یکی از سبک ها ... دیدن ادامه ›› کمدی باشه).

شاید وسواس گونه و کنترل گرانه باشه اما به طور کلی هر اثری از تماشاگران به جز حضورشون من رو آزار می ده. از مواردی که در این نمایش ازشون مستفیض شدم نُچ نُچ کردن، برگه های بروشور نمایش رو به هم ساییدن، پای کوبی، موبایل بازی، پچ پچ کردن و تشویق پیش از پایان نمایش بود.

ضمناً در انتها آقای کربلایی زاده اعلام کردند که به دلیل استقبال تماشاگران نمایش تمدید شده (نگفتن تا چه تاریخی).