در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد. خریداران محترم این سانسها لطفا منتظر اطلاع‌رسانی بخش پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشند.
تیوال | علی د درباره نمایش آرش ساد: خب دوستان عزیز به نظر میرسه که اعتراضاتی که در این مدت به بهای بلیت نم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 20:45:05
علی د (ali_d)
درباره نمایش آرش ساد i
خب دوستان عزیز به نظر میرسه که اعتراضاتی که در این مدت به بهای بلیت نمایش «آرش ساد» صورت گرفته باعث شده دست اندرکاران نظر لطفی به دوستداران هنر تئاتر داشته باشند و نمایش «در روزهای آخر اسفند ...» رو با بهایی بسیار منصفانه پیش فروش کنند. قیمت ردیف های ابتدایی این کار 73 هزار تومان در نظر گرفته شده و واضح است که ترکیب نامانوس 70 و 3 به دلیل تخفیف هایی است که جهت رفاه حال تماشاگران اعمال شده . (احتمالا رقم اصلی 173 هزار تومان بوده !). پیشاپیش به عزیزانی که مشفقانه و مغرضانه اندیشه اعتراض و هیاهو بر این رقم را در سر می پرورانند اعلام می شود که این برنامه با عنوان با مسمای «کنسرت تئاتر» خدمت عزیزان ارائه می گردد. گویا پیش فروش آغاز شده است. بشتابید !!! ;)
گروه همیاری (support)
درود بر شما
به نقل از دست اندرکاران این کنسرت-تئاتر به آگاهی شما کاربر عزیز می رسد که وجهه کنسرت این اجرا (در روزهای آخر اسفند) پررنگ تر از وجهه تئاتری آن است و بخش های تئاتری نقش مکمل را دارند.
۰۴ بهمن ۱۳۹۲
دکمه گزارش پای مطلبی که خودم ایجاد کردم نداره
این گزینه درمورد پستهای سایر دوستان برای بنده فعال می باشد :)
۰۴ بهمن ۱۳۹۲
بله. من خودم کامنتم رو حذف کردم.چون به قول آقای علی د " حکایتی شده اجرای این نمایش " و حوصله ی بحث بیشتر دیگه در من نیست. اتفاقی که این کارگردان دنبالش بود با دو تا اجرای آقای غنی زاده داره می فته و بعد از سال جدید به صورت گسترده عواقبش آشکار می شه
و فقط یه نکته می مونه
با توجه به اینکه گروه همیاری عزیز داره برای بار چندم تأکید می کنه که رویکردش نسبت به تمام نمایش ها یکسانه و حساسیت خاصی روی اجراهای آقای رحمانیان از طرف سایت نیست باید به اطلاعشون برسونم از طرف من، در اعتراض به قیمت خارج از عرف تئاتر در انتظار گودو مطلب طنزی در برگه ی مربوط به این نمایش نوشته شده که فکر می کنم حدود بیست و شش هفت کاربر تیوال گزینه ی "دوست داشتم " زدند و حدود یکی دو نفر هم خوانده اند. اما با این وجود به نظر می رسه از دید همیاری پنهان مونده. خواهشمندم پست مذکور رو از دید عموم پنهان کنید
۰۴ بهمن ۱۳۹۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید