در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | روجا حافظی درباره نمایش کمدی تردید نکن هوراشیو: شب دوم ِاجرا بیست و چندنفر را جمع کردم که برویم نمایش را ببینیم.اقای ب
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:55:47
شب دوم ِاجرا بیست و چندنفر را جمع کردم که برویم نمایش را ببینیم.اقای بلیط فروش وقتی کدهای تیوال را اعلام کردم پرسیدند از دوستان عباس ید؟ (احتمالن منظورشان آقای کارگردان بود!) گفتم خیر. به امید دیدین یک نمایش کمدی دوستان را جمع کرده بودم.اما از آن بیست و چند نفر، بیست نفر با نمایش ارتباط برقرار نکردند.چندتایی خاب بودند،یکی دو نفری غر می زدند،بقیه هم هی دقت می کردند و ناامید شده بودند که شعورشان نمی رسد اینها چه می گویند! آن چندنفری هم که از هملت و تاتر چیزهایی می دانستند آنطور که باید لذت نبردند!
خودم داستان پردازی و ایده گرفتن از هملت رو پسندیدم ولی انتظارم از نمایشی کمدی با دو کاندیدای بازیگری جشنواره و پذیرفته شده ی جشنواره های خارجی، خیلی بیشتر از این بود که اینقدر به هجو برود. حیف شد داستان و هدفی که پشتش بود.

به امید تماشای کارهای بعدی گروه
سلام. مرسی از نظراتتون.به نظر من این کار کمدی قهقهه وریسه رفتن نیست یک پارودیه و اساسش بر تصویر کردن تناقضاته و این چند شب باز اصلاح کردیم و به نظرم الان خیلی متفاوته با شب دوم.در ضمن روجای عزیز در نقد کار شما هم از همین نوع کمدی استفاده کردین.بازم مرسی به هر حال نظر شما به عنوان مخاطب ارجحه.
۲۳ بهمن ۱۳۹۲
ممنون که می خانید تماشاگران را و پاسخگو هستید.من هم انتظار قهقه و ریسه نداشتم واقعن اما انتظار طنز داشتم.انتظار خنده هایی که درد هم دارند. و شیوه روایت را دوست داشتم در مجموع.
۲۳ بهمن ۱۳۹۲
سعی ما هم بر اینه که طنز تلخ ارایه بشه.و اگر این اتفاق نیفته ضعف از ماست اما الان با اجرای دوم تفاوت زیادی داره.امیدوارم الان کارمون با مخاطب ارتباط برقرار کنه.به هر حال ممنون از تلاشتون واسه جذب مخاطب.
۲۴ بهمن ۱۳۹۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید