یکی از بهترین نمایش هایی بود که در چند ماه اخیر دیدم ، واقعا ارزش وقتی که گذاشتم رو داشت و لذت بردم از دیدنش ، موسیقی و سینک بودنش با بازیگرا خوب بود ، ریتم هیچ جا نیافتاد و تماشاچی یک لحظه هم احساس خستگی نمیکنه ، تک تک کارکترهای نمایش بامزه بودن و متن نمایش هم جالب بود ، بازی ها یکدست و خوب بود ، کارگردانی حرفه ای این کار و طراحی لباس جالبشون .... واقعا همه چیز بجا درست و خوب بود 👌
واقعا کار متفاوت و فوق العاده ای بود 👌 اجرای خوب بازیگر و تسلط بینظیرش روی کار با اینهمه دیالوگ و اجرای خوب بچه های فرم که همه چیزو چندبرابر جذابتر میکرد ، و موضوع کار و کارگردانیش 👏نور و موزیک طراحی صحنه و نورپردازی و لباس ها و فرم ها ... واقعا دوسش داشتم ، ارزش چندبار دیدن داره