در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | شاهین نصیری درباره نمایش من: نگاهی به نمایش «من» نمایش «من» به کارگردانی جناب فرهاد تجویدی، از د
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:14:17
نگاهی به نمایش «من»

نمایش «من» به کارگردانی جناب فرهاد تجویدی، از دید من اولین ضربه را از همین نگاه ابزار گرا به هنر می خورد. نمایش می کوشد رویکردی کاملا کاربردی به تئاتر داشته باشد، و مفهوم غایی نمایش را به صورتی کاملا گل درشت در متن خود گنجانده است . . .

در مورد فرم اجرا، هماهنگی میان بازیگران در اجرا امر قابل تقدیر و ستودنی است، و به نظرم با توجه به تجربه اندک بازیگران این هماهنگی در حرکات کاملا قابل تقدیر است . . .

چرا کارگردان گزینه اجرای همین نمایش به صورت مایم را مد نظر قرار نمی دهد؟ دست کم مایم به خاطر ویژگی ذاتی خود می تواند کنجکاوی مخاطب را در ... دیدن ادامه ›› کشف مفاهیم بیشتر برانگیزد . . .

«من» نمایشی است که تجربه اول یک گروه تئاتری به حساب می آید. از دیدن هیچ کاری هیچ گاه پشیمان نیستم و نخواهم بود. دیدن و نوشتن در مورد این عزیزان وظیفه مخاطب دغدغه مند تئاتر است. شاید نمایش «من» به جرات ضعیف ترین کاری باشد که تا به امروز دیده باشم اما تلاش گروه در خلق یک اثر تئاتری برای من ارزشمند است. شاید دیدن این نمایش را به کسی توصیه نکنم اما خوشحالم که میهمان یک گروه پر انرژی بودم و عشق به تئاتر را در آن ها دیدم . . .

متن کامل در لینک زیر:
http://nooshinslegacy.blogfa.com/post/8
پیمان تو اینو نخون :) به سیامک و حمید هم میگم نخونن :)
۰۸ مهر ۱۳۹۳
شاهین خدایی من نخوندم!
حالا واقعا نخونم!؟
۰۸ مهر ۱۳۹۳
پیمان به جان عزیزت بغض و کینه نیست منم نمیگم برو از خانم فیاض و آقای خراباتی و اونایی که اونجا کار اجرا کردن بپرس ببین حرفای منو تایید می کنن یا نه :)

حوصله حرف تکراری اگه داری بخون سیامک! غرغر های منو بعد نمایش شنیدی این نوشته چیز اضافه ای نداره :)
۰۸ مهر ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید