در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | ویدا بیات: من به اتفاقه چندی از دوستان شب پنجشنبه رفتیم به تماشای نمایش ملاقات ب
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 17:07:53
من به اتفاقه چندی از دوستان شب پنجشنبه رفتیم به تماشای نمایش ملاقات با بانوی سالخورده ...... اول باید یه تشکر جانانه بکنم از تیم عروسک گردان ها که از نظر من تونسته بودن عروسک ها رو زیبا به حرکت در بیارن ... ولی من دلیل وجود 3 عروسک کوچک رو متوجه نشدم و به هر حال ممنونم از زحمات کل گروه ... و یه انتقاد از نظر من اینکه وقتی روی یه جمله تو یه دیالوگ تاکید میشه انتظار میره در اخر به اون دیالوگ برسه مثلا در این کار وقتی بانو داره با عشق صابغ خود سخن میگوید ناگهان مرد به یکی از عروسکها اشاره کرده و میگه که این چرا این شکلیه ... و بانو جواب میده به زودی کل مردم گولن هم این شکلی میشن و در این میان تماشا گر علاقه پیدا میکنه ببینه که چه طور امکان داره و این روال عروسک شدن به چه صورته ولی در انتهای کار این دیالوگ فقط به یک یاوه گویی تبدیل شده و یه جورایی دیالوگ نابود میشه ..... در کل کار در سطح متوسط قرار داشت ولی تشکر میکنم از کل عوامل به هر حال کار هم
نظرتون رو در پیج مربوط به نمایش بنویسید بهتره و زودتر به جواب سوالتون میرسید..درباره سوالتون فک کنم اونها انسان هایی بودن که تبدیل به عروسک های زن شده بودن یعنی اونا رو خریده بود و ازشون استفاده میکرد به نحوه دلخواه .. بعدن هم که مردم شهر کم کم بهش بدهکار شدن و قدرتشون رو از دست دادن و اونا هم به نوچه های اون زن تبدیل شدن و به نوعی عروسک.. حالا بازم نظر دوستان حرفه ای رو بخونین احتمالن به جوابتون برسید..
۰۳ آبان ۱۳۹۳
:| متاسفانه الان اوضاع خیلی از دانشگاه ها اینطوریه و مجبوری بهش عادت کنی..!!علاوه بر اینکه اسم دانشگات در رفته کلن یه اصطلاحی هم هست بچه های مهندسی میگن اینکه هنریا خووبــن البته زاویه دیدش فرق میکنه :دی
۰۵ آبان ۱۳۹۳
:D دیگه داره عادی میشه .... یه حرف معروفه میگه این جا ایرانه :| واقعا ....
۰۵ آبان ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید