در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مریم عظیمی درباره نمایش کاسپار: در تمام طول اجرا دلم میخواست میتونستم نمایش رو متوقف کنم و حتی به عقب
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:16:38
در تمام طول اجرا دلم میخواست میتونستم نمایش رو متوقف کنم و حتی به عقب برگردونم و به هر جمله ای که شنیده ام فکر کنم و فکر کنم. دیدن این نمایش از عجیب ترین و تاثیرگذارترین تجربه های زندگی من بود. در هیچ اجرایی این چنین درگیر و متاثر نشده بودم . سفر به درون، مواجهه با ترس ها، درگیری با تناقضات، تجربه ناامیدی و سرگشتگی میتونه سخت ترین لحظات زندگی یک انسان باشه و امشب برای من بسیار سخت گذشت و با تمام این احوال دلم میخواست میتونستم تمامی اجراهای باقیمانده را همراه این نمایش باشم. از تمامی گروه سپاسگزارم. کلماتی که احساس منو به این کار توصیف کنه پیدا نمیکنم و فقط میتونم بگم که کاسپار همیشه برای من جایگاه بسیار ویژه ای خواهد داشت و دلیلش این اشک هاست که به خاطر نمیارم آخرین باری رو که این چنین صادقانه و بی بهانه جاری شده اند...
ذهن من هنوز بعد از گذشت چند روز، درگیر این اجراست... عجیبه که حتی در خواب!
۲۵ دی ۱۳۹۳
من دیشب دوباره این نمایش رو دیدم. هرچند حرف زدن و خندیدن!!!! چند تماشاگر باعث شد از قسمت اول کار چیزی نفهمم ولی باز هم خوشحالم که رفتم. آقای سینایی اجرای دیشب هم نسبت به پریشب تغییراتی داشت و جالب بود. هما جان دقیقا من هم دوست داشتم دوباره دیالوگ هایی که احساس میکردم از دست دادم و به اندازه کافی فرصت برای تامل نداشتم رو دوباره بشنوم. فرناز عزیز احتمالا ساعت اجرا برات دیره و نمیتونی بری. نمیخوام دلداری بدم ولی این همه دوست داشتن من بیشتر جنبه شخصی داره و نمیدونم شاید خیلی ها این کارو نپسندن و آقای ظلی عزیز ممنون از توجهتون و امیدارم اگر به دیدن کار رفتید همین قدر برای شما هم تاثیرگذار باشه :)
۲۶ دی ۱۳۹۳
حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف . . . بعد تاریکی مطلق . نفسم بند آمده بوداز این همه درد . هر روز با همین میزان از حرف های بی بنیان روبه رو ایم . حرف بدون لحظه ای فکر کردن فقط حرف زدن بدون لحظه ای تفکر .حرف حرف حرف . . .
۲۷ دی ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید