در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | اشکان جنابی درباره نمایش افسانه ببر و بله و نه: دوستان از اونجایی که تیوال عزیز دوره اجرای نمایشها رو به اشتباه تا 30
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:09:31
دوستان از اونجایی که تیوال عزیز دوره اجرای نمایشها رو به اشتباه تا 30 بهمن اعلام کرده بود، و البته هنوز هم در مورد این اشتباه اطلاع رسانی نکرده، بدین وسیله اعلام میکنم امشب، فردا و پس فردا آخرین اجراهای نمایش های افسانه ببر و بله و نه خواهد بود . اگر جز برنامه هاتون بود تشریف بیارین.
گروه همیاری (support)
درود بر شما
با پوزش از شما تاریخ ویرایش شده است.
۱۳ بهمن ۱۳۹۳
بله خیلی ممنون، اما خیلی دیر. و در ضمن تقاضا کرده بودیم روی بنر نمایش اجراهای پایانی درج شود که تا پایان اجرا هم هیچگاه نشد! بر روی رسید بلیت نمایش افسانه ببر ساعت 18:30 نوشته می شود که باعث سردرگمی و اعتراض تماشاچی شد. در هر حال همکاری با تیوال هم تجربه ای بود.
۱۴ بهمن ۱۳۹۳
امیدوار بودم این دو اجرا تمدید شود تا برای دوستانی که در این زمان کوتاه فرصت نکرده اند به تماشای آن بنشینند، فرصت لذت بردن از اجراها فراهم شود.
۱۴ بهمن ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید