در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | فربد اهورابنده درباره فیلم قندون جهیزیه: هر چند یک سر و گردن از اکثر فیلمهای روی پرده (به غیر از هنر و تجربه) و
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 22:04:12
هر چند یک سر و گردن از اکثر فیلمهای روی پرده (به غیر از هنر و تجربه) و سازندگان پر مدعایشان، بالاتر است ولی خوب این فیلم هم چیزی فراتر از یک فیلم تلوزیونی خوب نیست که اگر آخر هفته از تلویزیون پخش میشد، میدیدیم و لذتکی می بردیم...
فیلم، بدبختی ها و مشکلات مالی یک خانواده را با لحنی طنز به تصویر می کشد که خوشبختانه سر و ته دارد، کمتر حرف اضافی می زند و تا آخر به موضوع اصلیش می پردازد ولی خوب نه شخصیت می سازد نه به طور کلی حرف خاصی برای گفتن دارد و در آخر به دادن پیام اخلاقی بسنده می کند. وجود برخی کاراکترها بی دلیل است و کارکرد چندانی در داستان ندارند و نگار جواهریان هم طبق عادت چند سال اخیرش بسیار بد است ( اور اکت های بی دلیل و آن لهجه ی روی اعصاب که هر وقت نقش آدم بدبخت و ساده را بازی می کند، دارد). البته نا گفته نماند که چند موقعیت طنز در فیلم خوب از آب درآمده و از این بابت باید به فیلمساز تبریک گفت.
در کل فیلمی نبود که با دیدنش، منتظر دیدن آثار بعدی کارگردان تازه کارش باشم، هر چند برای قضاوت زود است و امیدوارم در آینده، با تجربه تر و پخته تر فیلمهای بهتری برایمان بسازد.
موافقم با نظرتون....یک سری موقعیت هایی کلیشه ای با اجرایی تکراری تر.واقعا حتی اگه همه اغراق های نگار جواهریان در رفتار و میمیک صورت عمدی هم بوده در عمل جواب نداده و بیشتر از احتمالا کاریکاتور مورد نظر به یک شخصیت مضحک و پادرهوا تبدیل شده...یا شخصیت سازی اکبر عبدی و مثلا عاشق شدنش چندبار دیگه باید تکرار بشه؟؟
شبیه همه ی فیلم های از هر دری سخنی بود که سعی میکنه از انواع و اقسام موقعیت های خنده دار نگذره هرچقد بی ربط هم باشه .شبیه اکثر فیلم های کمدی حال حاضر ما حالا این بار کمی تمیزتر و شسته رفته تر
۲۷ مرداد ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید