در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | یک تماشاچی درباره نمایش ترور: با سلام : من می خواستم زودتر از اینها این کار را ببینم چون بنا به اخب
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:31:55
با سلام :
من می خواستم زودتر از اینها این کار را ببینم چون بنا به اخباری که درباره ی این تئاتر در جراید و اینترنت و فراز و نشیب های تمرین گرفته تا اجرا درج می شد برام جالب بود کار رو ببینم.
در درجه ی اول خسته نباشید مفصلی باید به گروه گفت . من کماکان آثار آقای نعیمی رو دنبال می کنم اما متاسفانه این کار را جزو کارهای ضعیف ایشون قرار دادم . به طور مثال در آخرین پرده در ضعیف ترین حالت ممکن قصه تمام میشه خب ما قصه رو می دونیم و اینکه ابن ملجم امام رو به شهادت می رسونه و طبیعتا انتظار نداریم ابن ملجم در این نمایش از کار خودش منصرف بشه !!!!! اما در حالت دراماتیک اتفاق درخشانی نیافتاده بود و قلب قصه که ترور حضرت نام داشت و باید انجام می شد بسیار کمرنگ پایان بندی شده بود.
در طول کار ما در حین برخورد با یک اتفاق دراماتیک یک سری شوخی دم دستی که کاملا گواه بر این هست که کارگردان برای خسته نشدن تماشاچی اون ها رو تعبیه کرده برخورد می کنیم و اتفاقات صحنه ای بسیار سطحی از این دست.
کارگردان در نماهایی بنا به سلیقه لباس های امروزی برای بازیگر در نظر می گیره خب به جای خودش خوبه ( این اتفاق در نمایش سقراط هم بود ) مثلا اینکه ابن ملجم عینک داره یا زمان اذان همه به ساعت مچی نگاه می کنند پس چرا این راکورد برای همه ی صحنه ها حفظ نشده؟پس چرا بازیگران یک سری با لباس سنتی ... دیدن ادامه ›› و دیگران با لباس امروزی هستند ؟و حتی عمدی هم در کار نیست و از این قبیل اتفاقات.
در زمینه ی اتفاقات صحنه ای و چیدمان صحنه با تیپ کار کردن کارگردان هماهنگ بود.
در مجموع کار ترور به نظر من کاری قابل قبول از آقای نعیمی نبود و باز هم به ایشون خسته نباشید می گم.
تماشاچی عزیزم درباره این اثر باید باهم گپ بزنیم امیدوارم زود ببینمت تا با هم تبادل نظر کنیم
۰۹ تیر ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید