در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | شروین توتونچی درباره نمایش ترور: همیشه برای من سئوال بود چرا آمار دوست داشتن و نداشتن در این نمایش نسب
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:56:22
همیشه برای من سئوال بود چرا آمار دوست داشتن و نداشتن در این نمایش نسبتا با هم برابر است ولی ما در نقدها اکثرا تعریف می بینیم... تا اینکه دیشب نمایش را دیدم و واقعا نمی توانم بگویم نمایش بدی بود ، بلکه شما نمایش قابل قبولی از گروه اجرا می بینید ، شاید در جاهایی ضعف هایی در نمایش مشاهده می شد اما در کل خوب بود و من فکر می کنم اکثر این دوستان بیشتر از ژانر نمایش خوششان نیامده تا آنکه از اجرای آن
چرا که یکی از تماشاگرانی که کنار من نشسته بود ، گفت من اصلا چیزی نمی فهمم و از جایش بلند شد . شاید به خاطر همین است که آقای نعیمی در ادامه نمایش صحنه های زیادی را به شکل طنز اجرا کرد تا بتواند این مسئله را کمی جبران کند .
در کل ژانر های مذهبی در کشور ما به دلایلی طرفداران خاص خود را دارد و این حجم از دوست نداشتن می تواند از آن سرچشمه بگیرد .
من تعصبی به ژانر مذهبی ندارم و نمایش خوب و حرفه ای را در هر موضوعی باشد می پسندم و با آگاهی از موضوع نمایش ترور به تماشای آن نشستم اما، به عنوان کسی که صرفاً تماشاگر پروپاقرص تئاتر است تا حدی توان تمییز نمایش حرفه ای را از نمایش قابل قبول یا سطح پایین دارم. آنچه شما طنز نامیده اید نه طنز که شوخی های سطح پایین بسیار بی ربط بود. اینکه چنین نمایشی همچنان با تبلیغات زیاد در حال اجراست و پیشنهاد تیوال هست هم برای من سؤال است.
۰۷ دی ۱۳۹۴
سر خانم نور بخش حرف شما را قبول دارم که در انتهای تئاتر ، ژانر نمایش عوض شد و به قول شما بیشتر به لودگی و مسخره بازی درآمد و همانطور که گفتم شاید این صحنه ها به این خاطر گذاشته شده که تماشاچی که اهل تئاتر نیست به سالن تئاتر بیاید . که به نظر من هم این صحنه ها ارزش کار را خیلی پایین آورد .
در ضمن اگر این نمایش را با امیر کبیر مقایسه کنید ، هردو یک واقعه تاریخی را بیان می کنند فقط در امیر کبیر ما همان تاریخ سوم راهنمایی را مشاهده می کنیم که به ما درس میدادند ولی در ترور برای اولین بار ما روحیات یک شخص منفور را در کنار یک واقعه تاریخی می بینیم و این به نظر من نکته مثبتی است .

۰۷ دی ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید