در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | تمدن درباره نمایش داستان خرس های پاندا: اجرای اول رو دیدم. تعدادی از بخش های جزئی از اجرا با متن تفاوت داشت، د
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:48:57
اجرای اول رو دیدم. تعدادی از بخش های جزئی از اجرا با متن تفاوت داشت، در حالی که فکر نمی کنم اصلا نیازی به این کار بوده باشه: بیزو، رفتن به حمام، غذای یهودی، جمله 《تو لباسامو درآوردی؟》که با جمله《این لباسا رو تو تنم کردی؟》جایگزین شده ... گاهی هم نمایشنامه بی دلیل تغییر کرده، فکر نمی کنم تهیه کردن یه آیینه کوچیک دستی کار سختی باشه. یا حتی شعری که مرد قبل از شب اول می خونه حذف شده.
بعضی صحنه ها و دیالوگ ها باید با ریتم کندتری اجرا می شد، در حقیقت بازیگرها از روی بعضی از بخش های اصلی نمایش پریده ن. گاهی با حرکت بی دلیل و کلافه کننده بازیگر روی صحنه مواجه شدم، شاید کارگردان برای اجتناب از کسالت آور شدن نمایش از این حربه استفاده کرده اما موفق نبوده، اساسا نمایش های ویسنی یک بر پایه دیالوگ، فضاسازی و احساس نوشته شده.
صحنه شب های اول تا نهم به خوبی از هم تفکیک نشده و این میتونه برای تماشاگری که به نمایشنامه واقف نیست گیج کننده باشه. به راحتی می شد با گرفتن کامل نور یا حتی عوض کردن لباس مرد صحنه رو عوض کرد، بعضی از صحنه ها کلا به هم پیوسته بودند.
شب دوم (شب آ) ته مایه کمدی و لودگی داشت در حالی که اصلا نیازی نیست هر 《آ》متفاوت تلفظ شه، ضمنا به نظر من این صحنه نمایش تقریبا هیچ اکتی نیاز نداشت (جز خیره شدن و غیره)
ابتکار کارگردان تو شب پنجم رو دوست داشتم، بهترین اکتی که می شد برای زن در نظر گرفت بستن چشم بود.
در کل، دیدن این کار رو توصیه می کنم، ترجمه خوب و بازی خوب تر آقای مولایی رو از دست ندید.
بنظرتون بهتره قبل دیدن اجرا, نمایشنامه رو بخونیم؟؟؟
۱۷ تیر ۱۳۹۶
دز مورد صحنه 《آ》 شاید این سلیقه ای باشه، به نظر من تمام قشنگی این صحنه به تکرارشه، یه آی تکراری که هربار که از دهان خارج می شه، مخاطب خاصش یه مفهوم متفاوت ازش برداشت می کنه.
در ضمن احساس و جدی بودن تو صحنه گم شده بود، در حالی که این صحنه یه شوخی یا بازی نبوده.
۱۸ تیر ۱۳۹۶
نمایش را دیدم و بسیار لذت بردم. متنی عمیق با بن مایه های فلسفی به روایت شاعرانه کارگردان خانم شیوا اردویی با بازی دلچسب و روان رضا مولایی و اجرای رویایی از سهیلا گلستانی تجربه بسیار خوبی از یک تئاتر تاثیرگذار و تفکر برانگیز بود. به همه دست اندرکاران خسته نباشید میگم و آرزوی موفقیت روزافزون دارم.
۲۷ تیر ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید