در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | الیسا مظاهری درباره نمایش شازده کوچولو: سلام فکر میکنم روز سوم اجرا بود که به تماشا رفتیم. من یکی از طرفدارا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:06:01
سلام
فکر میکنم روز سوم اجرا بود که به تماشا رفتیم.
من یکی از طرفداران صدا هستم. به همین دلیل، تیپهایی که آقای یاکیده گفتند برام، مجیکال بود و لذت میبردم از بازی با صداشون؛ کما اینکه حرکات بدنشون هم تقریبا بی نقص بود.
بهناز جعفری عزیز با اون طنین خوش آهنگ صداش و مسعود کرامتی بزرگوار که دلمون تنگ شده بود برای دیدنشون... همه ی اینها در کنار طراحی لباس، نور و صحنه ی خوب و موسیقی مناسب در چند صحنه؛ شب قشنگی رو برام رقم زد.
از اینکه زمان شروع کار دیر هست، من هم راضی نبودم و اینکه در تبلیغات، اثری اقتباسی معرفی شده بود ولی به قول برخی دوستان، ما عینا متن کتاب رو روی صحنه دیدیم.
با تمام این احوال، عاشقان شازده کوچولو، با مرور واژه های جادویی اگزوپری، در چرخش نقش ها توسط بازیگران، حال خوبی ... دیدن ادامه ›› تجربه کردند.
#حذف_بروشورکاغذی = احترام به نسل آینده و حفظ زندگی درختانی بیشتر که با بودنشان، به تمام دنیا زندگی می بخشند.
لطفا امکان دریافت بروشور دیجیتال رو فراهم فرمایید که در اون اطلاعات تخصصی_حرفه ای افراد نیز، قابل دسترسی باشد. دریافت یک فایل به هنگام خرید بلیط یا پیش از شروع نمایش روی موبایلها، حرکتی برخاسته از بلوغ جمعی جامعه ی تئاتر ما و نقش بسزای آنها در فرهنگ سازی حفظ محیط زیست خواهد بود.