در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | نیلوفر ارسلانی درباره نمایش او: کتمان نمیکنم که تا لحظه آخر میخکوب بودم تا بالاخره سر دربیارم از ماجرا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 07:34:38
نیلوفر ارسلانی (niloomay)
درباره نمایش او i
کتمان نمیکنم که تا لحظه آخر میخکوب بودم تا بالاخره سر دربیارم از ماجرا! اما در نهایت هم سردرنیاوردم! مشکل از منه؟ یا متن و نحوه اجرا به طرز اغراق آمیز و تعمدی پیچیده و غیرقابل فهم چیده شده بود؟!
به هر حال خیلی ممنون میشم یکی بیاد واسه من توضیح بده. :/
شما رو به پست آقای سپهر در همین برگه راهنمایی میکنم .... :)
۲۴ شهریور ۱۳۹۷
زهره،
موافقم ولی تئاتر فیلم نیست که حرفش رو با چند بار دیدن بخواد بفهمونه.
۲۵ شهریور ۱۳۹۷
نیلوفر جانم نیازی به دسته بندی و قانون گذاشتن نیست. هر هنری و هر اثری می تونه با مکاشفه بیشتر حرف های بیشتری بزنه. خواه تئاتر باشه خواه تابلو یا یک مجسمه ...
درست میگی که مرسوم نیست چند بار به دیدن یک تاتر بریم. ولی همونطور که برای عاشقان سینما دیدن ده باره صد باره یک سکانس یا کل یک فیلم کاملا طبیعی و خیلی هم جذابه، تاتر هم میتونه برای دوستدارانش با دیدن دوباره ش حرف های جدیدی بزنه. و آرش دادگر هم با تابو شکنی در این موضوع کاری رو ارائه کرده که برای شخص من و بعضی دیگه از دوستان خیلی جذابه. امشب اجرای آخر رو میریم و امیدواریم دریافت های بیشتری داشته باشیم.
به قول معروف ! WISH ME LUCK
۲۵ شهریور ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید