در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | مهسا اسلامی درباره نمایش زندگی در تیاتر: بچه ها سلام میگم واقعا بنظرتون چرا اینقدر خواستنیه این نمایش؟ مواردی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 04:20:57
بچه ها سلام
میگم واقعا بنظرتون چرا اینقدر خواستنیه این نمایش؟
مواردی که به ذهنتون میاد بگید....واقعا عجیبه
برا خود من یکیش اینکه چون راجع به تئاتره....نمایشی راجع به خود تئاتر...صحنه،نور،بوی مواد،پرده قرمز(البته این نمایش همش تو بلک باکس بوده،خخخخ)موسیقی،دکور،حس،اکت ها،در کل جادوی صحنه....میشه آدم خل نشه؟؟؟؟؟
درود ، هرچی باشه من کماکان معتقدم سیزیف ❤️ چیز دیگه ای یه .. :)))
چشمانش برقی زده و صحنه را ترک میکنه ... :)))
۰۳ دی ۱۳۹۷
مهسا خانم عزیز با توجه به یکی بودن مضمونی سیزیف و زندگی در تیاتر تفاوت اجرایی صفر تا صد باهم دارن مثه همون تعبیر جالبی که آقا میثم کردن ، امیدوارم بازم بزودی اجرا برن تا خودتون بیننده ش باشید
دایه جان عزیز اون داستان لوبر حادثه ای بیش نبود برادر :))) یه باد موافق اومد 4 روز بردمون اون وری بعد باد اصلی اومد گوشمون رو گرفت برمون گردوند به آغوش وطن و تموم شد رفت :))) در ضمن کماکان معتقدم ما چیزی بنان تیاتر لاکچری نداریم و همه مون این حق رو داریم که سالی یکی دوتا کار چشم نواز هم ببینیم ، عاشقش باشی برمیاد :))
۰۴ دی ۱۳۹۷
من سیزیف رو یک بار دیدم و زندگی در تئاتر رو پنج بار و باید بگم که با توجه به این که سیزیف خوب بود و بازی ها خوب بودن ولی من با اختلاف زیاد زندگی در تئاتر رو خیلی خیلی دوست داشتم و به نظرم همه چیز از موضوع و بازی ها و موسیقی و... همه بی نظیر بود و از نظرم میر سعید مولویان و ایمان صیاد برهانی رو فقط باید رو صحنه دید و از بازی خیلی خوبشون کیف کرد وزندگی کرد و هم چنین با موسیقی خوبش لذت برد.. به نظرم الان میتونیم با گوش کردن آهنگ هاصحنه های جان و رابرت رو تجسم کنیم
۰۵ دی ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید