در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | نور نخعی درباره نمایش ۳۰/دی/۹۵: والا گفتنی‌ها رو خانم مقدم گفتن، من هم بگم که بازی‌ها واقعن خوب بودن،
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:15:48
نور نخعی (noor_nk)
درباره نمایش ۳۰/دی/۹۵ i
والا گفتنی‌ها رو خانم مقدم گفتن، من هم بگم که بازی‌ها واقعن خوب بودن، به جز بازی سمیرا حسن پور که میتونست بهتر باشه.
فقط برای من سواله که چرا از سنجاق استفاده نکردین برای شال خانم حسن پور؟ هر ۱۰ ثانیه این بنده خدا مجبور بود شالشو درست کنه.
و اینکه چقدر اجرایی که من رفتم تماشاگرها بد بودن! ردیف جلویی با یه کیسه چیپس و ماست اومدن و مرتب هم صحبت میکردن. چند گوشی طی اجرا زنگ خورد و دوستان برداشتن و صحبت هم کردن! چندتا بچه زیر ۱۲ سال بودن که تو صحنه‌های زد و خورد و داد و بیداد بلند بلند همراه خانواده‌ها میخندیدن! این برای من خیلی عجیب بود! در این حد که بازیگرا با تعجب به جمعیت نگاه میکردن که چرا؟؟

پ.ن. پالیز (سابق) عزیز، خوشحالم که برگشتی :)
خانم نخعی،
نظرتون راجع به سوتفاهمِ خانم شجاعی رو خوندم، پیشنهاد می کنم اجرای این اثر با کارگردانی ایمان فتاحی رو هم مد نظر قرار بدید. همین الان روی صحنه س.
به نظرم درست نیومد در صفحه همون نمایش بنویسم.
۱۸ بهمن ۱۳۹۷
چون خنده دار بود . کار خنده دار نسازن تا کسی نخنده . یه بچه هم میفهمه که موقعیت و بازی ها و هر چی تو کار بود تصنعی بود .
۲۱ بهمن ۱۳۹۷
بازی های تصنعی با توپوق های قابل توجه،
۲۳ بهمن ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید