در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | پریس.گلشن درباره نمایش غلامرضا لبخندی: یکی از تاثیرگذارترین تئاترهایی که دیدم . حتی موسیقیش هم بی‌نقص انتخاب
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 04:27:30
یکی از تاثیرگذارترین تئاترهایی که دیدم .
حتی موسیقیش هم بی‌نقص انتخاب شده : همون لحظه که پاتو میذاری توی سالن سمندریان با شنیدن موسیقی‌ای که ... دیدن ادامه ›› فضارو پر کرده میفهمی با چه قصه هولناکی قراره روبرو بشی!
طراحی صحنه‌ی ساده اما هوشمندانه که کار حمیدپورآذری بزرگ هم هست در راستای همین شوک‌آور بودن انجام گرفته .گریم‌های سرد و بی‌روح بازیگرای سرگردون توی صحنه گویای اینه که اگه شمام قصه‌ی مارو بفهمین نبض زندگیتون برای مدتی از کار می‌ایسته...ایده‌های اجرایی جالبی داشت برای من ایده‌ی چوبه‌ی‌دار جذابترینش بود.
بازی فوق‌العاده #بهروزپناهنده رو هرگز از یاد نخواهم برد بدون شک. حتی فکر میکنم یکی از بهترین بازیای چند سال اخیر تئاترمون باشه، حتی بهترین!(شخصیتی رو بازی کنی که خودت هم ازش قطعا متنفر بودی و درعین حال چیز بخصوصی هم ازش در دسترس نیست و انقد بی‌نقص هم بازی کنی) و بازی شاهکار #الهام_شعبانی در نقش توران و غزاله‌جزایری و خلاصه تمام گروه بازیگران .
تاثیرگذار بودن این نمایش برای همه‌ی کسایی که اون روزا با وحشت تو تهران تردد میکردن(من یادمه ما وقتی با مادرم بیرون میرفتیم اصلا پیکان سوار نمیشدیم و همیشه توی تاکسی با وحشت راننده رو ورانداز میکردیم که نکنه خفاش شب باشه!)و هرکسی اسم و خبرشو شنیده بود یا حتی نشنیده‌بود بیشتر از خیلی نمایشای دیگه خواهد بود. و تاریخ نباید غلامرضا رو فراموش کنه.
سکوت‌ها و فریادهای قابل تاملی توی این نمایش وجود داشت که باید ببینیدش .
**قطعا کساییکه مشکل قلبی و تنفسی دارن و بچه‌ها نباید این نمایشو ببینن.**
کاش گزینه "احتمال افشا یا کاهش جذابیت" رو فعال کنید .
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
بله حتما خانم زارعی فکر کردم همه می‌دونن که موضوع نمایش چیه. الان ادیتش می‌کنم.
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید