در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | فائزه قربان نژاد درباره نمایش بختک: درود دیروز کار رو دیدم. به نظرم خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی زیاد میتونست
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 04:19:37
درود
دیروز کار رو دیدم. به نظرم خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی زیاد میتونست بهتر باشه. از نظرم کار در حد اجرای عمومی و بلیط فروشی نبود. طوری که انگار داشتم اجرای بچه های دبیرستانی رو در مدرسه میدیدم.
موضوع خوبی انتخاب شده بود اما متن، بازی ها، صحنه پردازی، نورپردازی و همه چیزِ نمایش اونقدر ساده و ضعیف بود که هیچ اثرگذاری نداشت. طوری که همون تایم کوتاه رو تا پایان کار، به سختی سپری کردم و خیلی بهم بد گذشت.
یه اتفاق خیلی خیلی بدی که افتاد این بود که وسط کار دو بار صدای خیلی بلندی از شکستن شیشه پخش شد. صدا به قدری بلند و خارج از استاندارد بود که من و دوستام به طور ناخودآگاه از جا پریدیم و من تا چند دقیقه قلبم تند میزد و بعد از اون تمرکزمو از دست دادم. چون فکر کردم واقعا یه اتفاقی افتاده و سقف سالن داره رو سرمون خراب میشه.
تنها نکتۀ مثبتی که به چشمم اومد لباس‌های بازیگرا بود که با هم هماهنگ بودن اما با تم کار ناهمانگ. لباس های شیک اینچنینی از نظرم مناسب شخصیت‌های کار نبود. من فکر میکنم اگر لباس ها وصله پینه‌ای و پاره پاره میبود انتقال حس بهتری صورت میگرفت.
خلاصۀ کلام اینکه متاسفانه اصلا راضی نبودم. امیدوارم به موضوعاتی اینچنینی بهتر پرداخته بشه.
به امید پیشرفت و بهروزی.