در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | علی رنگچیان درباره نمایش نفرین قحطی زده‌گان: همواره از دوستانی که در کشورهای دیگر و به خصوص امریکا ساکنند می شنوم ک
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 18:33:51
همواره از دوستانی که در کشورهای دیگر و به خصوص امریکا ساکنند می شنوم که ما با شوخی ها، خاطرات و گپ و گفتگوی امریکاییها با یکدیگر ارتباط برقرار نمی کنیم. تئاتر نفرین قحطی زدگان، علی رغم درون مایه جهانی ش و تفکر جهان‌وطنی نویسنده اش در مورد رنج طبقه گرسنه، که سرمایه و قدرت آنها را احاطه ‌کرده است در این اجرا با بخشی از مخاطبان ارتباط برقرار نمی کند.
نقطه قوت این تئاتر طراحی صحنه، اجزاء دکور و انتخاب موسیقی بود. نمایش با روند خطی کند و قابل پیش بینی اش تماشاگر (لااقل من) را درگیر نمی کرد. و به نظرم به شکلی خسته کننده و کسل کننده پیش می رفت. بازی ها تقریبا خوب و یکدست بود، اما شاید این نمایشنامه شپارد و نحوه مواجهه با آن در این نمایش، چیزی نیست که برای همه سلیقه ها خوشایند باشد.
در مورد سالن نیز رفت و آمد بعد از شروع نمایش اتفاق عجیبی بود که همان تمرکز کمی هم که با روندی که گفته شد وجود داشت به هم می ریخت. در مجموع این تئاتر برای من نمایش جذابی نبود. با آرزوی موفقیت برای عوامل محترم
طراحی صحنه خوب بود
۰۱ تیر ۱۳۹۸
هیچ چیز ارزنده تر و همچون در بودن مخاطبی نیست که وقت میزاره و نظرش رو در ارتباط با یک نمایش مینویسه.
محمد مساوات عزیز هم برای من همین گوهری هست که گفتم.
هر اجرا در هر جایی که ببینه در موردش مینویسه و این یعنی گفتمان.
ممنون علی اقا رنگچیان بزرگوار
۰۱ تیر ۱۳۹۸
درود و عرض ادب

بنده ارادتمندم جناب مولویان گرامی. ما در مقابل سن تئاتر در محضر هنرمندان عزیز تلمذ می کنیم. دیشب هم از بازی شما لذت بردم. و بهرحال اختلاف سلیقه در مورد نگاه به نمایشنامه وجود داره و همین هست که از یک پی یس میشه اجراهای متعدد دید و یه نمایشنامه خوب هیچوقت تمام نخواهد شد.
امید که همیشه تندرست باشید و مانا بر صحنه باشکوه تئاتر.
۰۱ تیر ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید