در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | بابک درباره نمایش سیزیف: سلام...اولا جناب تاتر مستقل والا همه چیز پول نیست!همون اتفاق زندگی در
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 12:42:19
بابک (babakvg)
درباره نمایش سیزیف i
سلام...اولا جناب تاتر مستقل والا همه چیز پول نیست!همون اتفاق زندگی در تاتر رو باز امشب دیدم آخه خارج از ظرفیت چندتا؟به چه قیمتی؟ و آیا به این فکر کردین اگه کوچکترین اتفاق ناگواری بیفته این جمعیت چطوری از یه در یک متری میتونن خارج شن!!
دوم با احترام ویژه به دو بازیگر درجه یک نمیدونم چرا اینقدر زود دوباره این کار باز اجرا شد...همین فاصله کم اجرا سال گذشته به غیر از تکراری شدن هنر بازیگرانی که میتونستن هنر خودشون رو در یک کار دیگه محک بزنن و با توجه به فشاری که حین اجرا کاملا محسوس هست فک کنم نیاز به ریکاوری یک ماهه دارن تا به شرایط نرمال برگردن به نظرم میتونست به این زودی شاهد اجرای دوباره سیزیف نباشیم...
پینوشت:به شخصه زندگی در تاتر رو بیشتر دوست داشتم
با بخش نخست فرمایشاتتون کاملا موافقم و بحث ایمنی در سالنها واقعا چالشی شده برای خودش. اما با بخش دوم نظراتتون چندان موافق نیستم و علت این امر نیز تجربه موفق بین‌الملل در نمایش مستمر یک نمایش طی سالیان و ماهها است. اجرای مکرر یک نمایش و توسط یک گروه اتفاقا تجربه بدی نیست و به نظرم در فضای هنری کشورمان کاش این اتفاق در اجراهای شهر به شهر می‌افتاد حتی. کاش نمایش علاوه بر تهران در بازه‌های مستمر و تا چند ماه در شهرهای دیگر نیز اجرا می‌رفت. هنر و خصوصا تیاتر برخلاف نظر شما فکر نمی‌کنم چیزی باشه که تکراری بشه. هنر هر چه کهنه‌تر بشه پخته‌تر و بر ارزش و اصالت اون افزوده می‌شه. خصوصا در فضا تیاتر با این که نمایش همان است، بازیگر همان است، داستان همان است؛ ولی من به شخصه باور دارم حتی اجرای امشب آن اجرایی نیست که دیشب بر صحنه رفته و آن نیز با اجرای قبلتر خود متفاوت است.
۰۷ تیر ۱۳۹۸
با اجازتون خواستم بگم این فرهنگ رو زمین نشستن و سط راه نشستن نمیدونم از کجا وارد شده اما گویا مخصوص ما ایرانیهاست اینبارم اما در خصوص اجرای مجدد باید بگم من حاضرم ماهی یبار برم ببینمشون واقعا تکراری نمیشن .
۰۷ تیر ۱۳۹۸
ممنون رضا جان
۰۷ تیر ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید