در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | sedreh درباره نمایش در اتاق باد می‌وزد: نمیدونم نوشتن این نظر درست هست یا نه،اما این برای چندمین دفعه هست که ب
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:03:24
نمیدونم نوشتن این نظر درست هست یا نه،اما این برای چندمین دفعه هست که بهم ثابت میشه یک بازیگر سینمای کاملا موفق نمیتونه لزوما بازیگر تئاتر موفقی هم باشه...واقعیت اینکه جزء معدود نمایشهایی بود که بخاطر بازیگرش بلیت گرفتم و پس از نمایش افسوس میخوردم که چرا اینکار کردم!!
البته نمیشه از ضعف عوامل دیگه مثل کارگردانی و علی الخصوص متن چشم پوشی کرد بابت بازیهای ضعیف.کل متن تو ۱۰ الی ۱۵ دقیقه قابل جمع شدن بود و انقدر تکرار و تعلیقهای بی مورد انجام شد که تا یک ساعت کش پیدا کرد و البته عذاب آورترین نکته وجود هاش اف برای سالن به اون کوچیکی بود!
ای کاش اینکار توسط یه گروه دانشجویی به روی صحنه میرفت تا حداقل امید داشتیم کم کم رشد خواهند کرد و نمایشهای بهتری ازشون شاهد خواهیم بود.
سلام
ممنون از نگاهتون
hf الزامن به خاطر نرسیدن صدا یا عدم توانایی بازیگر نیست. جنس صدایی که از hf به دست میاد اهمیت داره که خوشبختانه حاصل شده.

۱۶ مرداد ۱۳۹۸
با نیلوفر عزیز موافقم
خانم صدر عرفایی ابتدا بازیگر بسیار خوب تاتر بودند و بعدا وارد دنیای تصویر شدند
۱۶ مرداد ۱۳۹۸
بله، اتفاقا بعد از دیدن این نمایش من و جناب جعفریان دقیقا داشتیم سر این موضوع باهم حرف میزدیم که سرکارخانم صدر عرفایی با اون پیشینه درخشان بازیگری تئاتر دلیل اصلیشون برای بازی تو این نمایش چی بود؟
چون حتی ایشون هم اصلا نتونستند نجات بدند این نمایشو یا لااقل توانایی ایشون نتونست چیزی به این نمایش اضافه کنه تا قابل تحمل تر بشه.
۱۶ مرداد ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید