در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | رضا آزادی درباره نمایش هر کسی یا روز می‌میرد یا شب من شبانه روز: با سلام امیدوارم نقدی که می کنم سازنده باشه. اول از همه خسته نباشید
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 12:23:46
با سلام
امیدوارم نقدی که می کنم سازنده باشه.
اول از همه خسته نباشید به تمامی عزیزان حاضر در این نمایش و بخصوص کارگردان و بازیگر توانمند کشورمون آقای سجاد افشاریان.

این که یک نفر هم نویسنده باشه هم طراح هم کارگردان، معنیش اینه که یک نفر کار 3 نفر رو انجام بده و خب در هر کاری سبب کاهش کیفیت میشه، در کار هنری، بدتر. البته میدونم که این قضیه بخصوص در مورد تئاتر زیاد دیده میشه و بهتره به عنوان یک انتقاد ادبی، جدا بهش توجه بشه.

شاهد یک نمایش بودیم با عدم پیوستگی یا به عبارت بهتر گسیختگی های آزار دهنده. ارتباطات ضعیف بین شخصیت های داستان، دیالوگ های نامفهوم حاصل از تشویشات ذهنی و استفاده نامناسب و بی مورد از فناوری روز (شبکه اجتماعی اینستاگرام)، استفاده بی مورد از حضور حضار در صحنه نمایش (که واقعا نمیدونم اینتراکتیو ... دیدن ادامه ›› کردن چه دستاوردی داشت؟!)
یک نمایش دو ساعته نامفهوم و خسته کننده با موضوع نرسیدن های رمانتیک.
بحث، بحث مخاطب عام و خاص نیست. این نمایش یک اثر چند لایه نیست که مخاطب عام متوجه نشه. انتظار میره وقتی یک کاری، هزینه بالایی چه به لحاظ ریالی و چه به لحاظ زمانی داره، به همون میزان احساس مسئولیت و کیفیت کار هم بالا باشه. امیدوارم نظارت بر کارهای نمایشی، صرفا محدود به سانسورهای خنده دار نباشه، بلکه شامل بررسی تناسب کیفیت کار و هزینه پرداختی هم بشه.
در نهایت، اکثر بازیگران انرژی خوبی گذاشتن و کار بازیشون خوب بود، اما وقتی داستان و دراماتولوژی ضعیف باشه، واقعا نمیشه کاریش کرد.
با تشکر
سلام عزیز جان اینکه یک نفر نویسنده و کارگردان و طراح باشه که معنیش این نیست که کار سه نفر رو انجام میده ، مثل این می مونه که بگیم کارگردان ها در تاتر و سینما نباید متنهای خودشون رو کارگردانی کنن .. پیوستگی در تاریخ نمایش که از انقلاب شروع میشه و به جنگ میرسه و تا زمان حال ادامه پیدا میکنه ، ااستفاده نامناسب از فن آوری روز نیست ، متن و محتوای اون صحنه ای که از موبایل دیدین چی بود؟! .. درگیری های خیابونی از چه طریقی به ما میرسید ؟ چقدر در شبکه های اجتماعی با تصاویری مواجهین که خشن ووو هستن و ادم هایی اون تصاویر رو با موبایل ثبت کردن .. اینکه مسایلی مثل مهاجرت و هزار و یک درگیری و دغدغه اجتماعی هم برای شما به مثابه نرسیدن های رمانتیک تلقی میشه از ذهن بسیار رمانتیک شماست احتمالا .. فکر می کنم اولین باره دارم در تیوال در مورد این نمایشم صحبت می کنم و فقط به این خاطره که بعضی وقت ها با عدم آگاهی یا نداشتن تخصص سعی در تخصصی جلوه دادن نظراتمون داریم که این منتقد مابانه و تهی از معیار و تخصص نوشتن اسیب زننده است .. من از شما تشکر می کنم که به تماشای نمایش ما نشستید و قطعا هیچ کاری به تمامی نمی تونه ایده ال آدمی باشه / ارادت
۰۸ مهر ۱۳۹۸
کاش خودکار ، گویای مطالبی که اقای سجاد افشاریان می گن بود. من رفته بودم نمایش ببینم و وقتی توضیحات اقای افشاریان رو می بینم حس می کنم کمی غیر حرفه ای است چیزی که درک نکردیم برایمان توضیح دهید.
پ.ن با کمال احترام ، تمام قد ایستادم موقع رورانس و می دانم زحمات و رنج های فراوانی کشیدید
۱۹ مهر ۱۳۹۸
اگر احتمالی بود برای رفتن و تماشای این نمایش، با این برخورد و ادبیات سجاد افشاریان منتفی شد!!
وقتی بی جهت ادمها رو بالا بالا می کنیم و پیشوند "استاد" و....به اسمشان اضافه می کنیم، نتیجه اش این نوع برخوردها و ادبیات زننده میشه!
۲۹ مهر ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید