در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | امیر درباره نمایش قتل در موقعیت ۳۵ درجه شمالی: اول اینکه نمایش در مجموع خوب بود، زحمت زیادی براش کشیده شده و ارزش دار
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 07:04:40
اول اینکه نمایش در مجموع خوب بود، زحمت زیادی براش کشیده شده و ارزش داره که دیده بشه.
دوم چون در گفتگوی بعد از نمایش فرصت نشد و یا نشد:) در مورد رویکرد خاصِ "عدم امکان اعلام حضور عکاس در سالن"، پاسخی داده بشه، اینجا چند نکته رو اشاره میکنم، شاید که مدنظر قرار بگیره.
- تماشای بدون مزاحمت و آرام نمایش جزء اصول اولیه سالن های تئاتر هست که نباید بواسطه شرایط زیرپا گذاشته بشه.
- این موضوع حق همه تماشاگرانه و هیچ ربطی به یک گروه سی-چهل نفره نداره که اگر اون افراد در سالن حاضر بودند، این اصل رعایت بشه.
- بدیهیه وقتی عکاس عملکرد حرفه ای داره، در جای مناسبی از سالن جا گرفته و مانع تمرکز تماشاگران (حتی یک نفر) نیست، اصلا مورد بحث برای حضور و عدم حضور در سالن نیست.
- با فرض پذیرش اینکه عکس عامل مهمی در ارتقاء اجراها و جذب مخاطبانه، چه لزومی داره n تا عکاس از یک نمایش یکسان عکس بگیرند! امکان پذیر نیست که تعداد محدودی عکاس حرفه ای و زبده از گروه و یا خارج از گروه مجموعه عکس های هنری و .. بگیرند و در اختیار خبرگزاری های مختلف ... دیدن ادامه ›› قرار بدهند؟
- اگر هم به هر دلیلی لازمه که عکاسای مختلفی از نمایش عکس بگیرند، مشابه کاری که چند سال پیش انجام میشد و در همین تیوال هم برای نمایش ها برچسب می خورد: نمایش ویژه عکاسان قرار داده بشه.
- اگر اصل ذکر شده در بند اول رو قبول داشته باشیم، دیگه اینکه معلوم نیست عکاس کی می تونه سر نمایش حاضر بشه و نمیشه اطلاع رسانی قبلی داشت و یا نمایش ویژه عکاسان داشت، از موضوعیت خارج میشه.
- در آخر باز هم اگه اصل اول و شرایط فوق احیاناً برای گروه و یا سالنی محیا نیست:)، حداقل جای تقریبی عکاس از قبل در پلن سالن ذکر بشه که تماشاگرایی که براشون آزار دهنده هست، در دور ترین فاصله ممکن بلیط بخرند و یا کلا نخرند.
پ.ن. لازمه اشاره کنم که در شبی که نمایش دیده شد هیچ عکاسی حضور نداشت و بیان این مطالب صرفاً بواسطه نوع نگاه بیان شده توسط هنرمندی بزرگوار و محترم بعد از نمایش بود.