در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | پردیس درباره نمایش بیگانه در خانه: امشب من و حدود بیست نفر دیگه به خاطر اینکه ساعت شش و نیم رسیدیم به سال
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:50:05
امشب من و حدود بیست نفر دیگه به خاطر اینکه ساعت شش و نیم رسیدیم به سالن اجرا نتونستیم اجرا رو ببینیم و بهمون گفتن ببخشید دیر اومدید نمی تونید برید داخل چون اجرا شروع شده !!! به همین راحتی 20-25 نفر نادیده گرفته شدن !!
دوست عزیزی که اومدی و یه ژست روشنفکرانه گرفتی و گفتی که می خواستید زودتر از خونه بیاید بیرون !!! ما از خونه نیمدیم !! ما بعد از یه روز کاری از اون سر شهر توی ترافیک ....یه چهارشنبه کوبیدیم اومدیم تئاتر ببینیم !!
چند بار در طول سال توی همین سالن و همه ی سالن های دیگه پشت در معطل شدیم و صدامون در نیومد !! اومدید ازمون معذرت خواهی کردید ؟؟؟ ناراحت شدید که وقت ما تلف شده ؟؟ یا وقت ما مهم نیست و فقط وقت گروه اجرا کننده مهمه !!!
آقای مساوات عزیز که اومدی و با لبخند گفتی شلوغ نکنید !!! گروه داره اجرا می کنه !!! خداروشکر که امروز در جایگاهی هستید که براتون مهم نیست چند نفر از مخاطبین تون پشت در بمونن !! دم شما هم گرم !
سر موقع شروع کردن و راه ندادن یه بحثه ، بد حرف زدن و بد جواب دادن یه بحثه دیگه
۰۳ بهمن ۱۳۹۸
من راستش خیلی از ارادتمندان و طرفداران جناب مساوات نیستم، ولی اینکارشون که از روز اول دقیقا راس ساعت ورود میدادند و نمایششونو‌ شروع میکردند خیلی کار درست و قابل احترامیه.
۰۴ بهمن ۱۳۹۸
منم به خاطر ترافیک حاصل از نماز جمعه ده دقیقه دیر رسیدم و در بسته شده بود توقع نداشتم که به سالن رام بدن ولی برخوردشون مناسب نبود. در سالن شهرزاد یکبار دیر رسیدم و بلیطمو امضا کردن تا بتونم یه روز دیگه خارج از ظرفیت نمایشو ببینم.
۰۵ بهمن ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید