در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | الهه الف درباره سریال دل: احتمال افشای داستان . . . هشت قسمت گذشته هنوز معلوم نیست دختره برا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:50:52
الهه الف (ellie)
درباره سریال دل i
احتمال افشای داستان
.
.
.
هشت قسمت گذشته هنوز معلوم نیست دختره برای چی عروسی رو به هم زده! قبول که شاید گره اصلی داستان همینه. ولی آخه نباید چهارتا گره درست حسابی دیگه هم باشه؟ نباید تو هر قسمت یک چیزی عاید بیننده بشه و یک حرکت رو به جلویی صورت بگیره؟ تو هر قسمت فقط دیالوگ های نازل و دست چندم رد و بدل می شه. پنجاه دقیقه باید ببینی خلاصش اینه که باز یکی اومد واسطه بشه و باز مسئله حل نشد. همین. داستان جلو نمی ره. درجا می زنه. به شکل آزاردهنده ای راکده.
این طوری واقعا هر کسی می تونه نویسنده و کارگردان بشه! نوشتن این داستان ها و دیالوگ های سطح پایین خیلی هم استعداد نمی خواد!
از قضا خزعبل نوشتن در سطح این سریال بسیار کار سختیه
اینو کسی میگه که بارها تلاش کرده و نتونسته
اکر تو ایران هم مثل همه جای دنیا یه سریال نهایتاً سه قسمت فرصت داشت که انتنش رو نگه داره دیگه شاهد این سیل ثلبریتی و پر کردن کاور نبودیم
۰۵ بهمن ۱۳۹۸
آره واقعا یکی از سوالات بی پاسخ خانمها همیشه این بوده که تو سریالای ترکیه چرا زنا تو خونه هاشون با کفش پاشنه بلند راه میرن کار میکنن؟
که اینجا نشون میده ما هم همینجوریم دیگه!
۰۵ بهمن ۱۳۹۸
@ محمد مهدی فتحیان: کاملا درسته. من خط پایان رو بر دیدن این سریال کشیدم.
@7 جولای: سریال ترکیه ای نمی بینم ولی قطعا همین طوره. کلا کارگردان خواسته عقب نمونه :ی
۰۵ بهمن ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید